Vedoucí logistiky

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Okres Bruntál
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.01.2017

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Náplň práce:
- příjem objednávek, plánování výroby, dodávka komponentů
- koordinace činností oddělení logistiky
- jednání s dodavateli, komunikace se zákazníky
- koordinace činností s centrálním nákupem
- LEAN skladu, hledání úspor
- vedení týmu podřízených

Profil uchazeče:
- SŠ vzdělání s maturitou (např. logistika, ekonomika)
- anglický jazyk pro denní využití, ideálně úroveň B1 - komunikativní
- výhodou jsou zkušenosti na obdobné pozici
- umět koordinovat a plánovat aktivity v rámci týmu
- znalost práce na PC
- řidičský průkaz sk. B
- výhodou jsou zkušenosti z mezinárodního prostředí jiné společnosti

Naše nabídka:
- být součástí společnosti, která věří v inovace a LEAN, vlastník certifikátu ISO 9001 a WCA
- práce na hlavní pracovní poměr ve stabilní mezinárodní společnosti
- příspěvek na stravování, 25 dnů dovolené, jazykové a další vzdělávání, penzijní připojištění
- nástup možný ihned



Pokud Vás tato pozice zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu s kontaktními údaji mailem.

Souhlasím s tím, aby společnost Trenkwalder a.s.sídlem Heřmanická 1648/5, Ostrava, spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům mé osobní údaje za účelem zprostředkování, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů“, a to až do odvolání písemnou či ústní formou. Správa a zpracování osobních údajů budou probíhat v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu stanoveného v tomto odstavci.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Pro našeho klienta, mezinárodní výrobní společnost, hledáme vhodného uchazeče na pozici:

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Vzdělání v oboru

logistika, ekonomika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Řidičský průkaz

B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2784422  Dátum zverejnenia: 27.10.2016