Obchodní manager, Morava

TRESCON Executive Search s.r.o.

Místo práce
Jihomoravský kraj, Olomoucký kraj, Moravskoslezský kraj, Zlínský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- aktivní rozvoj spolupráce se stávajícími zákazníky
- akvizice nových klientů
- kreativní řešení zákaznických požadavků
- reprezentace společnosti na významných networkingových událostech
- komunikace a spolupráce s ostatními odděleními při realizaci zakázky
- pravidelný reporting nadřízenému KAM

Zaměstnanecké výhody, benefity

• práce v mezinárodní, dynamické a expandující společnosti, která je vedoucí na trhu v mnoha zemích CEE/SEE
• intenzivní zaškolení na pozici s poznáním interních procesů
• možnost dalšího vzdělávání
• flexibilní pracovní doba
• atraktivní finanční ohodnocení, služební vůz i k soukromému použití
• bonusy na základě zrealizovaných zakázek

Informace o náboru

Vážení zájemci, pokud Vás tato pozice zaujala a splňujete-li dané požadavky, zašlete nám prosím svůj strukturovaný životopis na uvedenou adresu. Děkujeme.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Naším klientem je mezinárodní společnost, která patří k úspěšným poskytovatelům outsourcingových služeb. Společnost má dlouhou tradici, z důvodu další expanze služeb v regionu Moravy pro ni hledáme vhodného kandidáta na pozici: Obchodní manager/ka

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Máte dlouhodobě prokazatelné výsledky z prodeje?
POKUD ANO, PAK HLEDÁME PRÁVĚ VÁS.
Obchodování, komunikace a jednání s lidmi je Vaším koníčkem?
Jste sebejistý/á ve svém vystupování?
Jste otevřený/á novým příležitostem a „novému prodeji“?
Máte řidičský průkaz a jste ochotný/á cestovat denně v rámci svěřeného regionu?

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trescon Personalberatung byla založena v roce 1978 jako personálně-poradenská společnost. Od svého vzniku oslovuje své klienty vysokým výkonem, transparentností a disponuje širokými kompetencemi, know-how a dlouholetými zkušenostmi.
Předmětem naší činnosti jsou akvizice (Executive Search a Recruiting), výběr pracovníků a rozvoj společností včetně personálního a organizačního rozvoje, jako je např. coaching a placement.
Prostřednictvím našich odborných konzultantů a speciálně vyškoleného personálu získávají naši klienti špičkové služby, které odrážejí nejnovější vývoj a trendy v oblasti personálního poradenství.

Našim klientům jsme k dispozici stejně tak v Rakousku, jako po celém světě. Specializujeme se na okolí Horního a Dolního Rakouska, Salzburgu a Vídně. Naše zastoupení máme rovněž v České republice, na Slovensku a ve Slovinsku.

Počet zaměstnanců

3-4 zaměstnanci
ID: 2704148  Dátum zverejnenia: 24.8.2016