Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent intercompany managera – ½ úvazek
VITANA, a.s.
Místo práce
Okres Mělník, Okres Litoměřice
Okres Mělník, Okres Litoměřice
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
zkrácený úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Charakteristika pracovní pozice: Všechny činnosti asistenta intercompany business budou vykonávány pod vedením a koordinací intercompany manažera. Asistent bude nápomocen při činnostech, které souvisí s exportem výrobků do sesterských společností ORKLA group.
Asistent intercompany business by měl být schopen zastoupit exportního managera během jeho nepřítomnosti. Asistent intercompany business by měl mít znalost celně-logistických procedur (komunikace s Celními úřady a příprava dokumentace) tak aby mohl zajistit celní odbavení zásilky zboží do zemí mimo EU.
Náplň práce:
Prodejní administrativa
• Tvorba objednávek v systému SAP na základě údajů z informačního systému SAP
• Komunikace se sklady hotových výrobků - plánování jednotlivých nakládek na základě vytvořených objednávek
• Plánování a objednávání dopravy pro jednotlivé plánované nakládky
• Kontrola zásilek při nakládání zboží před vlastním odesláním
• Příprava příslušné dokumentace k zásilkám (faktury, balicí listy, dopravní dokumenty, licence)
• Odesílání informací kupujícím - zahraničním zákazníkům ze skupiny ORKLA
• Účast na celním řízení při exportu mimo EU / CÚ Litoměřice, CÚ Mělník/ , příprava dokumentů pro celní řízení, vlastní celní řízení a předání dokumentů řidiči
• Udržování dat v systému SAP, jejich kontrola a změna
• Udržování aktuálních cen v systému SAP pro exportní výrobky
• Objednávání kurýrních služeb /doprava vzorků, dokumentů/
• Předávání dokumentů vnitřním oddělením Vitany / účtárna /
Asistent intercompany business by měl být schopen zastoupit exportního managera během jeho nepřítomnosti. Asistent intercompany business by měl mít znalost celně-logistických procedur (komunikace s Celními úřady a příprava dokumentace) tak aby mohl zajistit celní odbavení zásilky zboží do zemí mimo EU.
Náplň práce:
Prodejní administrativa
• Tvorba objednávek v systému SAP na základě údajů z informačního systému SAP
• Komunikace se sklady hotových výrobků - plánování jednotlivých nakládek na základě vytvořených objednávek
• Plánování a objednávání dopravy pro jednotlivé plánované nakládky
• Kontrola zásilek při nakládání zboží před vlastním odesláním
• Příprava příslušné dokumentace k zásilkám (faktury, balicí listy, dopravní dokumenty, licence)
• Odesílání informací kupujícím - zahraničním zákazníkům ze skupiny ORKLA
• Účast na celním řízení při exportu mimo EU / CÚ Litoměřice, CÚ Mělník/ , příprava dokumentů pro celní řízení, vlastní celní řízení a předání dokumentů řidiči
• Udržování dat v systému SAP, jejich kontrola a změna
• Udržování aktuálních cen v systému SAP pro exportní výrobky
• Objednávání kurýrních služeb /doprava vzorků, dokumentů/
• Předávání dokumentů vnitřním oddělením Vitany / účtárna /
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Zázemí stabilní potravinářské společnosti
• Příjemné pracovní prostředí
• Možnost vzdělávání a profesního rozvoje
• Zaměstnanecké výhody
• Nástup co nejdříve
• ½ úvazek, na dobu určitou jednoho roku
• Místo výkonu práce – Roudnice nad Labem
• Příjemné pracovní prostředí
• Možnost vzdělávání a profesního rozvoje
• Zaměstnanecké výhody
• Nástup co nejdříve
• ½ úvazek, na dobu určitou jednoho roku
• Místo výkonu práce – Roudnice nad Labem
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Znalost uživatelské práce s PC, znalost prostředí SAP systému na dobré uživatelské úrovni
• Řidičský průkaz skupiny B
• Základní znalosti anglického jazyka – nutná písemná komunikace se zákazníky
• Řidičský průkaz skupiny B
• Základní znalosti anglického jazyka – nutná písemná komunikace se zákazníky
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Výroba předpřipravených potravin pro pečení i vaření.
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 2072514
Dátum zverejnenia: 3.4.2015
2015-04-03
lokalita: Okres Mělník, Okres Litoměřice Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Celní deklarant, Logistik, Office manager Spoločnosť: VITANA, a.s.