Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Pracovníci call centra se znalostí českého a slovenského jazyka:
Abramo Deutschland GmbH
Place of work
Berlin, Germany
Berlin, Germany
Contract type
full-time
full-time
Start date
16.07.2018
16.07.2018
Wage (gross)
1540 euro + 500 euro rewards
1540 euro + 500 euro rewards
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
Projekt:
Abramo Deutschland GmbH: jsme solidní, dynamická a mezinárodní společnost aktivní v oblasti kontaktních středisek (outsourcing – využívání subdodavatelských vztahů). Zejména vykonáváme zákaznickou službu pro multi-věrnostní program. Služba se uskutečňuje v češtině a slovenštině. Přes vnitřní službu (back-office) pečujeme o naše zákazníky ohledně záležitostí (problémů) sbírání bodů na kartě zákazníka nebo ohledně žádosti o věrnostní dárky a jejich dodávání.
Abramo Deutschland GmbH: jsme solidní, dynamická a mezinárodní společnost aktivní v oblasti kontaktních středisek (outsourcing – využívání subdodavatelských vztahů). Zejména vykonáváme zákaznickou službu pro multi-věrnostní program. Služba se uskutečňuje v češtině a slovenštině. Přes vnitřní službu (back-office) pečujeme o naše zákazníky ohledně záležitostí (problémů) sbírání bodů na kartě zákazníka nebo ohledně žádosti o věrnostní dárky a jejich dodávání.
Employee perks, benefits
Naše nabídka:
• Příjemné pracovní prostředí
• Týmová práce v prostředí, kde se vzájemně podporujeme a pomáháme si
• Multikulturní pracovní skupina, ve které jsou integrita a rozdíl základními hodnotami
• Tréninkové kurzy s kvalifikovaným personálem
• Zdarma kurzy angličtiny a němčiny
• Výborné spojení na veřejnou dopravu
• Flexibilní pracovní doba
• Plat odpovídající německému standardu a dvouměsíční smlouva
• Výkonnostní bonusy za dosahování stanovených cílů
• Nepracovní víkend (volná sobota a neděle)
• Placené ubytování na dva měsíce v ubytovně nebo společném apartmá
• Doprava z České republiky nebo Slovenska do Berlína autobusem nebo vlakem
* Kariérní příležitosti:
• Příjemné pracovní prostředí
• Týmová práce v prostředí, kde se vzájemně podporujeme a pomáháme si
• Multikulturní pracovní skupina, ve které jsou integrita a rozdíl základními hodnotami
• Tréninkové kurzy s kvalifikovaným personálem
• Zdarma kurzy angličtiny a němčiny
• Výborné spojení na veřejnou dopravu
• Flexibilní pracovní doba
• Plat odpovídající německému standardu a dvouměsíční smlouva
• Výkonnostní bonusy za dosahování stanovených cílů
• Nepracovní víkend (volná sobota a neděle)
• Placené ubytování na dva měsíce v ubytovně nebo společném apartmá
• Doprava z České republiky nebo Slovenska do Berlína autobusem nebo vlakem
* Kariérní příležitosti:
Information about the selection process
Pošlete Váš životopis na [email protected] ohledně pozice, o kterou se ucházíte. Je rovněž velmi důležité označit v předmětu e-mailu místo nebo bydliště.
Osoba zodpovědná za přijímání pracovníků
Sellitti Ottavia
Osoba zodpovědná za přijímání pracovníků
Sellitti Ottavia
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Follow-up/Higher Professional Education
Language skills
Czech - Proficiency (C2) or Slovak - Proficiency (C2) or German - Intermediate (B1) or English - Intermediate (B1)
Personality requirements and skills
Váš profil
Náš telefonický konzultant musí mít tyto dovednosti:
• Orientace na zákazníka
• Dobré komunikační dovednosti (slovem i písmem)
• Skvělé zvládání stížností
• Motivace zastávat tuto úlohu
• Orientace na řešení
• Průměrná znalost angličtiny nebo němčiny na úrovni B1
• Zkušenost se zákaznickou službou
• Znalost a zkušenost s věrnostními programy
• Znalost kontaktních středisek nebo zákaznické podpory je přednostním požadavkem.
Náš telefonický konzultant musí mít tyto dovednosti:
• Orientace na zákazníka
• Dobré komunikační dovednosti (slovem i písmem)
• Skvělé zvládání stížností
• Motivace zastávat tuto úlohu
• Orientace na řešení
• Průměrná znalost angličtiny nebo němčiny na úrovni B1
• Zkušenost se zákaznickou službou
• Znalost a zkušenost s věrnostními programy
• Znalost kontaktních středisek nebo zákaznické podpory je přednostním požadavkem.
Advertiser
Brief description of the company
Projektbeschreibung
Abramo Deutschland GmbH : Wir sind ein solides, dynamisches und internationales Unternehmen, das im Contact Center Bereich aktiv ist.
Abramo Deutschland GmbH : Wir sind ein solides, dynamisches und internationales Unternehmen, das im Contact Center Bereich aktiv ist.
Number of employees
5-9 employees
ID: 3412381
Termin der Veröffentlichung: 1.7.2018
2018-07-01
Lokalität: Germany Arbeitsstelle: Call Operator Gesellschaft: Abramo Deutschland GmbH
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 1540 euro + 500 euro rewards