Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Emailová komunikace se zákazníky - RWE
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Okres Ostrava
Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
16700 - 22000 Kč/měsíc
16700 - 22000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce:
• vyřizování požadavků zákazníků prostřednictvím e-mailu (70%) a telefonu (30%)
• hledání optimálního řešení požadavků klientů
• poskytování informací o produktovém portfoliu RWE
• prodej produktů RWE
• příjem a řešení reklamací, stížností
POŽADUJEME:
• min. SŠ s maturitou
• výborná úroveň písemné i slovní komunikace
• dobrá uživatelská znalost MS Office, znalost SAP CRM a SAP IS-U výhodou
• samostatnost a odpovědnost
• vysoké pracovní nasazení
• odolnost vůči stresu
• ochota se dále vzdělávat a pracovat na sobě
• směnný provoz v době od 6.00 hod do 24.00 hod
• práce o víkendech a svátcích (v reálu cca 1-2 víkendové dny v měsíci)
• zkušenosti v zákaznickém servisu a písemné komunikaci s klienty vítány
NABÍZÍME:
• práci na HPP pro nadnárodní společnost s dlouholetou tradicí a jistou budoucností
• nejvyšší nástupní mzdu v regionu na této pozici – 16.697,- Kč
• 5 týdnů dovolené + 3 dny osobního volna na sick days!
• stravenky ve výši 80 Kč
• možnost využití AJ
• přechod do kmenového stavu RWE po 6-ti měsících benefity ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete svůj strukturovaný životopis na email: barbora.rybiarova.com
ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava
KONZULTANT: Barbora Rybiařová, Tel.: 724 611 609
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html
• vyřizování požadavků zákazníků prostřednictvím e-mailu (70%) a telefonu (30%)
• hledání optimálního řešení požadavků klientů
• poskytování informací o produktovém portfoliu RWE
• prodej produktů RWE
• příjem a řešení reklamací, stížností
POŽADUJEME:
• min. SŠ s maturitou
• výborná úroveň písemné i slovní komunikace
• dobrá uživatelská znalost MS Office, znalost SAP CRM a SAP IS-U výhodou
• samostatnost a odpovědnost
• vysoké pracovní nasazení
• odolnost vůči stresu
• ochota se dále vzdělávat a pracovat na sobě
• směnný provoz v době od 6.00 hod do 24.00 hod
• práce o víkendech a svátcích (v reálu cca 1-2 víkendové dny v měsíci)
• zkušenosti v zákaznickém servisu a písemné komunikaci s klienty vítány
NABÍZÍME:
• práci na HPP pro nadnárodní společnost s dlouholetou tradicí a jistou budoucností
• nejvyšší nástupní mzdu v regionu na této pozici – 16.697,- Kč
• 5 týdnů dovolené + 3 dny osobního volna na sick days!
• stravenky ve výši 80 Kč
• možnost využití AJ
• přechod do kmenového stavu RWE po 6-ti měsících benefity ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete svůj strukturovaný životopis na email: barbora.rybiarova.com
ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava
KONZULTANT: Barbora Rybiařová, Tel.: 724 611 609
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Dodávka elektřiny, plynu, páry a klimatizovaného vzduchu
RWE
RWE
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2048693
Termin der Veröffentlichung: 16.3.2015
2015-03-16
Lokalität: Okres Ostrava Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Gesellschaft: ADECCO spol.s r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 16700 - 22000 Kč/měsíc