Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Call center operátor v bance 20.000 až 32.000 Kč
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
prosinec
prosinec
Mzdové podmínky (brutto)
20000 - 32000 Kč/měsíc
20000 - 32000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Zajímá Tě oblast bankovních služeb? Máš charisma na rozdávání a dokážeš si poradit s každým argumentem? Přemýšlíš, jak nastartovat svoji kariéru?
Pokud je navíc tvým zájmem pomáhat lidem, nadešel čas přidat se do týmu zákaznické podpory. Mezinárodní bankovní společnost hledá tolik potřebnou posilu na pozici:
Call center operátor v bance 20.000 až 32.000 Kč
• Tvojí hlavni zodpovědností bude komunikace se zákazníky a řešení jejich požadavků (informace o produktech, řešení problémů v rámci internetového bankovnictví, blokace karet apod.)
• Další informování zákazníků o produktech a jejich prodej
• Komunikovat s týmem specialistů
• S tím spojená administrativa
Pokud je navíc tvým zájmem pomáhat lidem, nadešel čas přidat se do týmu zákaznické podpory. Mezinárodní bankovní společnost hledá tolik potřebnou posilu na pozici:
Call center operátor v bance 20.000 až 32.000 Kč
• Tvojí hlavni zodpovědností bude komunikace se zákazníky a řešení jejich požadavků (informace o produktech, řešení problémů v rámci internetového bankovnictví, blokace karet apod.)
• Další informování zákazníků o produktech a jejich prodej
• Komunikovat s týmem specialistů
• S tím spojená administrativa
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Zázemí stabilní mezinárodní banky
• Důkladné zaškolení
• Široký balíček firemních benefitů:
- pět týdnů dovolené
- stravenky
- příspěvek na volnočasové aktivity, jazykové kurzy
- pracovní volno při krátkodobé nemoci, finanční podpora při dlouhodobé nemoci
- podpora studia VŠ
- příspěvek na penzijní připojištění
- životní pojištění
- odměna za doporučení nového zaměstnance
- zkrácená pracovní doba
- výrazné příplatky u kandidátů hovořících anglicky
a další
• Přátelský kolektiv
• Zajímavé finanční ohodnocení a bonusový systém
• Místo pracoviště: Praha 5
• Důkladné zaškolení
• Široký balíček firemních benefitů:
- pět týdnů dovolené
- stravenky
- příspěvek na volnočasové aktivity, jazykové kurzy
- pracovní volno při krátkodobé nemoci, finanční podpora při dlouhodobé nemoci
- podpora studia VŠ
- příspěvek na penzijní připojištění
- životní pojištění
- odměna za doporučení nového zaměstnance
- zkrácená pracovní doba
- výrazné příplatky u kandidátů hovořících anglicky
a další
• Přátelský kolektiv
• Zajímavé finanční ohodnocení a bonusový systém
• Místo pracoviště: Praha 5
Informace o náboru
Zaujala Tě pracovní pozice?
Skvělé... Stačí jen zaslat životopis: inna.shulhay"zavináč"adecco.com, nebo mi zavolej na tel: +420 725 388 179 a já Ti řeknu více.
Skvělé... Stačí jen zaslat životopis: inna.shulhay"zavináč"adecco.com, nebo mi zavolej na tel: +420 725 388 179 a já Ti řeknu více.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Bankovnictví, peněžnictví
Banka
Banka
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
customer service, bankovníctví
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Abys uspěl/a na výběrovém řízení, rozhodně bys měl/a být komunikativní
• Pokud už máš praxi na obdobné pozici, je to Tvoje výhoda, ale můžeš být i absolvent, vše potřebné Tě rádi naučíme
• Jsi aktivní, samostatný/á, pečlivý/á
• Soustředíš se na výsledek a hlavně, chceš se dál rozvíjet
• Znalost anglického jazyka je výhodou
• Pokud už máš praxi na obdobné pozici, je to Tvoje výhoda, ale můžeš být i absolvent, vše potřebné Tě rádi naučíme
• Jsi aktivní, samostatný/á, pečlivý/á
• Soustředíš se na výsledek a hlavně, chceš se dál rozvíjet
• Znalost anglického jazyka je výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2320302
Termin der Veröffentlichung: 7.11.2015
2015-11-07
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Helpdesk operátor, Telefonní operátor Gesellschaft: ADECCO spol.s r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 20000 - 32000 Kč/měsíc