Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Referentka zákaznických služeb – nástup ihned (Olomouc)
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Okres Olomouc
Okres Olomouc
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Zodpovědnost za komunikace se zákazníky (i v anglickém jazyce)
• Zodpovědnost za cenové nabídky a kalkulace, kupní smlouvy, zpracování zakázky
• Zodpovědnost za sledování skladových zásob u zákazníků
• Zodpovědnost za sledování pohledávek
• Spolupráce s obchodním a finančním oddělením, výrobou, dispečerem dopravy
• Vedení příslušné dokumentace
• Zodpovědnost za cenové nabídky a kalkulace, kupní smlouvy, zpracování zakázky
• Zodpovědnost za sledování skladových zásob u zákazníků
• Zodpovědnost za sledování pohledávek
• Spolupráce s obchodním a finančním oddělením, výrobou, dispečerem dopravy
• Vedení příslušné dokumentace
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Zajímavé finanční ohodnocení
• Možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
• Stravování ve stravovacím zařízení zaměstnavatele
• Práce v přátelském kolektivu
• Místo pracoviště: Olomouc
• Nástup: Ihned
• Možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
• Stravování ve stravovacím zařízení zaměstnavatele
• Práce v přátelském kolektivu
• Místo pracoviště: Olomouc
• Nástup: Ihned
Informace o náboru
V případě zájmu zašlete svůj životopis v češtině ve wordu na email [email protected] nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo : +420 725 495 524. Pokud Vás nebudeme do 3 týdnů od zaslání životopisu kontaktovat, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují daným požadavkům. Děkujeme za pochopení.
Poskytnutím osobních údajů souhlasíte s jejich shromažďováním a zpracováním za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html
Poskytnutím osobních údajů souhlasíte s jejich shromažďováním a zpracováním za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Výroba papíru, papírenských výrobků
Hledáte novou výzvu?
Přijmete naši výzvu a pošlete nám Váš životopis na pozici pro mezinárodní firmu, působící v 34 zemích, orientovaná na svůj cíl vytvářet co nejlepší řešení pro své zákazníky, která hledá právě Vás – spolehlivého, flexibilního, aktivního kandidáta na pozici:
REFERENT/KA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB – NÁSTUP IHNED (OLOMOUC)
Hledáte novou výzvu?
Přijmete naši výzvu a pošlete nám Váš životopis na pozici pro mezinárodní firmu, působící v 34 zemích, orientovaná na svůj cíl vytvářet co nejlepší řešení pro své zákazníky, která hledá právě Vás – spolehlivého, flexibilního, aktivního kandidáta na pozici:
REFERENT/KA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB – NÁSTUP IHNED (OLOMOUC)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ/VŠ vzdělání
• Zkušenosti z obdobné pozice VÝHODOU
• Aktivní znalost anglického jazyka PODMÍNKOU
• Znalost MS Office
• Proaktivní přístup k práci, dobré komunikační i organizační schopnosti
• Rozhodnost, schopnost najít řešení
• Zkušenosti z obdobné pozice VÝHODOU
• Aktivní znalost anglického jazyka PODMÍNKOU
• Znalost MS Office
• Proaktivní přístup k práci, dobré komunikační i organizační schopnosti
• Rozhodnost, schopnost najít řešení
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2617293
Termin der Veröffentlichung: 31.10.2016
2016-10-31
Lokalität: Okres Olomouc Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent, Office manager, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: ADECCO spol.s r.o.