Účetní/ HR support

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Olomoucký kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Co Vás čeká?
• vedení personální agendy
• zpracování podkladů pro mzdy - spolupráce s externí společností
• vyhotovování pracovních smluv, ukončování pracovních smluv
• evidence pracovní neschopnosti, kontrola dočasné pracovní neschopnosti
• odpovědnost za včasné přihlášení cizích státních příslušníků na ZP a ÚP
• zajišťování potřebných reportů, analýz a statistik
• kontrola pracovních výkazů
• příprava ročního zúčtování daní

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vám nabídneme?
• zázemí v dynamické mezinárodní společnosti
• příjemné pracovní prostředí a profesionální neformální tým
• atraktivní mzdové ohodnocení
• zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravování, flexipasy, jazykové vzdělávání a další

Informace o náboru

Pokud Vás tato nabídka zaujala, neváhejte a zašlete Váš strukturovaný životopis na email. Těšíme se na spolupráci s Vámi.

Poskytnutím údajů souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Mezinárodní výrobní společnost.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Jaké jsou naše požadavky?
• SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
• Praxe na obdobné pozici v rámci HR administrativy či zpracování mezd
• Znalost platné legislativy (pracovní právo, mzdová legislativa)
• MS Office – především Excel
• AJ na komunikativní úrovni
• Velké pracovní nasazení, týmového ducha

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3258866  Termin der Veröffentlichung: 3.1.2018