Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
HR/ Zákaznický servis – Nový projekt!
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Brno-střed, Česko, Město Brno, Brno - město
Brno-střed, Česko, Město Brno, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.11.2018
01.11.2018
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
V rámci nového projektu exkluzivně hledáme vhodné kandidáty
Hledáte uplatnění u významné mezinárodní společnosti?
Chcete být součástí silného týmu a mít možnost se naučit spoustu nových věcí?
Pozice je zodpovědná za poskytnutí pomoci zaměstnancům (prostřednictvím telefonu, živého rozhovoru nebo e-mailu) s dotazy týkajícími se lidských zdrojů a souvisejících zásad, postupů a transakcí využívajících HR systémy a technologie.
▪ Vyřizování příchozích telefonických hovorů, přijímání a zpracovávání požadavků a zadávání dat do systému
▪ Používání postupů, příruček a dalších referenční materiálů, které pomáhají při zodpovězení a řešení dotazů zaměstnanců / manažerů
▪ Předávání informací ostatním oddělením
▪ Dokumentace všech dotazů a záležitostí zaměstnanců
▪ Provádění přezkumů často kladených otázek, zásad a postupů pro identifikaci kroků potřebných k zodpovězení dotazů zákazníků
▪ Monitoring neobvyklých událostí a problematiky v oblasti vedení týmů
Hledáte uplatnění u významné mezinárodní společnosti?
Chcete být součástí silného týmu a mít možnost se naučit spoustu nových věcí?
Pozice je zodpovědná za poskytnutí pomoci zaměstnancům (prostřednictvím telefonu, živého rozhovoru nebo e-mailu) s dotazy týkajícími se lidských zdrojů a souvisejících zásad, postupů a transakcí využívajících HR systémy a technologie.
▪ Vyřizování příchozích telefonických hovorů, přijímání a zpracovávání požadavků a zadávání dat do systému
▪ Používání postupů, příruček a dalších referenční materiálů, které pomáhají při zodpovězení a řešení dotazů zaměstnanců / manažerů
▪ Předávání informací ostatním oddělením
▪ Dokumentace všech dotazů a záležitostí zaměstnanců
▪ Provádění přezkumů často kladených otázek, zásad a postupů pro identifikaci kroků potřebných k zodpovězení dotazů zákazníků
▪ Monitoring neobvyklých událostí a problematiky v oblasti vedení týmů
Zaměstnanecké výhody, benefity
▪ Nadstandardní finanční ohodnocení
▪ Přátelský tým/nadnárodní tým - možnost využití jazyků na denní bázi
▪ Možnost nastartovat svoji kariéru a profesně se rozvíjet
▪ Krásné prostory/příjemná atmosféra
▪ 25 dní dovolené
▪ Mnoho interních aktivit od masáží až po workshopy na pracovišti
▪ Širokou škálu firemních benefitů
▪ Přátelský tým/nadnárodní tým - možnost využití jazyků na denní bázi
▪ Možnost nastartovat svoji kariéru a profesně se rozvíjet
▪ Krásné prostory/příjemná atmosféra
▪ 25 dní dovolené
▪ Mnoho interních aktivit od masáží až po workshopy na pracovišti
▪ Širokou škálu firemních benefitů
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Pozice je zodpovědná za poskytnutí pomoci zaměstnancům (prostřednictvím telefonu, živého rozhovoru nebo e-mailu) s dotazy týkajícími se lidských zdrojů a souvisejících zásad, postupů a transakcí využívajících HR systémy a technologie.
Pozice je zodpovědná za poskytnutí pomoci zaměstnancům (prostřednictvím telefonu, živého rozhovoru nebo e-mailu) s dotazy týkajícími se lidských zdrojů a souvisejících zásad, postupů a transakcí využívajících HR systémy a technologie.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
▪ Zkušenost v oblasti služeb zákazníkům/call centra velkou výhodou
▪ Komunikativní znalost angličtiny PODMÍNKOU!
▪ Znalost dalších jazyků je výhodou (němčina, italština, polština, francouzština, holandština, ...)
▪ Dobré počítačové dovednosti (Microsoft Office, zejména Excel, Word a PowerPoint)
▪ Silné analytické schopnosti, pozornost k detailům
▪ Prozákaznická orientace, velmi dobré komunikační dovednosti
▪ Schopnost stanovit si priority a schopnost mutitaskingu
▪ Komunikativní znalost angličtiny PODMÍNKOU!
▪ Znalost dalších jazyků je výhodou (němčina, italština, polština, francouzština, holandština, ...)
▪ Dobré počítačové dovednosti (Microsoft Office, zejména Excel, Word a PowerPoint)
▪ Silné analytické schopnosti, pozornost k detailům
▪ Prozákaznická orientace, velmi dobré komunikační dovednosti
▪ Schopnost stanovit si priority a schopnost mutitaskingu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3409958
Termin der Veröffentlichung: 8.10.2018
2018-10-08
Lokalität: Brno - město Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, HR asistent, Personalista, Personální konzultant Gesellschaft: ADECCO spol.s r.o.