Hledáme "super lidi" do týmu. Budeš to právě ty?Helpdesk operátor

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Hradec Králové, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- přijímání příchozích hovorů od zákazníků
- společně se zákazníkem budete řešit např. vyúčtování, nastavení služeb, hlášení poruch a
prodej služeb (v závěru hovoru je tzv. prodej z péče)

Zaměstnanecké výhody, benefity

- fixní mzda 20 000 Kč + variabil. složka až 8 000 Kč
- 25 dní dovolené
- mobilní telefon s neomezeným voláním + 20 GB dat (zaměstnanecký tarif za 89 Kč/měs.)
- stravenky v hodnotě 105 Kč
- po půl roce na Vás čeká příspěvek do Cafeterie za 833 Kč/měs

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

telekomunikace

Pracujte pro jednoho z největších lídrů v telekomunikaci.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

základní vzdělání

Vzdělání v oboru

Telekomunikace a marketing

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- hledáme komunikativní a přátelské kolegy
- někoho kdo je cílevědomý a umí dotahovat práci do konce
- umí uživatelsky používat PC
- člověk, kterému nebude vadit práce o víkendech, svátcích a ve směnném provozu (např. 7:45-16:15 hod. nebo 9:30-18:00 hod.)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3455963  Termin der Veröffentlichung: 25.9.2018