Senior Controller

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Holýšov, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Příprava ročního budgetu
• Předběžná příprava prognózy (měsíčně)
• OPEX recenze
• CAPEX a agenda fixních aktiv
• Provádění procesů a implementace zlepšení procesů
• Finanční analýza a podpora
• Standardní údržba nákladů
• Měsíční uzávěrka (časové rozlišení, KPI)
• Zodpovědnost za dosažení nákladových cílů a KPI
• Řídí a podílí se na plánování a řízení cyklů včetně rozpočtování, prognózování, měsíčních analýz a interpretace provozních výsledků

Zaměstnanecké výhody, benefity

• stabilní zaměstnání u mezinárodní společnosti, nové moderní pracovní prostředí, nadstandardní mzdové ohodnocení odpovídající vykonávané pozici, zkušenostem a schopnostem
• motivační systém odměňování včetně 13. platu,
• penzijní připojištění
• 5 dní dovolené navíc, pružná pracovní doba

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

V případě zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. 725 817 242.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

nástavbové/vyšší odborné vzdělání

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) nebo Německý jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• VOŠ/VŠ zaměření ekonomika / controlling
• praxe v oboru 2-3 roky z oblasti financí
• znalost českého účetnictví a manažerského účetnictví
• zkušenosti ve výrobní oblasti (automotive) výhodou
• znalost ERP systémů (SAP)
• pokročilá znalost MS Office (zejména MS Excel)
• výborná komunikace NJ/AJ, zejména znalost odborné terminologie
• samostatnost, zodpovědnost, časová flexibilita, smysl pro týmovou spolupráci
• schopnost pracovat s termíny, pečlivost
• schopnost efektivní komunikace na všech úrovních
• ŘP skup.B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3457006  Termin der Veröffentlichung: 22.8.2018