Hledáme administrativní výpomoc pro náš Sales Team

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Štětkova 1638/18, 140 00 Praha 4-Nusle
Druh pracovního poměru
na dohodu (brigády)

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Podpora sales teamu v administrativní oblasti
- Příprava změn v různých typech dokumentů
- Příprava dat do reportů

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Dlouhodobou brigádu/práci na dobu určitou na začátku v objemu 30 - 40 hodin týdně
- Pracovní vztah na až na jeden rok
- Samostatnou a zodpovědnou práci
- Stabilní zázemí mezinárodní společnosti
- Notebook, mobilní telefon
- Možnost dalšího profesního rozvoje
- Možnost částečné práce z domova (homeoffice)
- Mzda až 150 Kč na hodinu
- Nástup ihned

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zprostředkování práce a personální poradenství

Jste energický člověk, kterého zajímá oblast obchodu v personální agentuře? Baví Vás administrativa? Přidejte se do našeho týmu. Jsme stabilní společnost, ale určitě ne nudná. Jedeme naplno, ale i přesto u nás vládne přátelská a uvolněná atmosféra. Každý rok jsme součástí projektu Great Place to Work a zatím si stojíme. Děláme vše proto, aby se nám v Adecco pracovalo dobře a s radostí.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- Znalost angličtiny alespoň na úrovni B2
- Znalost práce s MS Office (hlavně Excel, Outlook)
- Ukončené SŠ vzdělání
- Odolnost vůči stresu
- Výborné organizační a komunikační dovednosti
- Samostatnost, proklientský přístup, profesionální vystupování
- Ochota učit se nové věci a přicházet s novými nápady a řešeními
- Práce je vhodná pro studenty

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3492416  Termin der Veröffentlichung: 14.9.2018