Nákupčí senior

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Nákup katalogových dílů i jednoduchých výkresových dílů, tvorba objednávek
- Poptávková řízení, provádění výběrových řízení, jednání s dodavateli
- Kontrola a prověřování cen u objednávaných položek
- Hlídání termínů dodání u objednávek, kontrola potvrzení a sledování dodávek
- Vyhledávání nových dodavatelů a jejich „vzorkování“
- Kontrola a hodnocení dodavatelů, spolupráce s oddělením kvality
- Analýzy a statistiky pro vyhodnocení cen a dalších podmínek jednotlivých nakupovaných komoditních skupin a návrh budoucích strategií v dané komoditní skupině

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Osobní rozvoj a růst
- Zajímavá odborná práce v perspektivní moderní firmě
- 5 týdnů dovolené
- Placené jazykové a odborné vzdělávání
- Příspěvek na dojíždění a na stravu
- Flexipassy, aj.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

V případě Vašeho zájmu prosím zašlete svůj životopis na [email protected], nebo volejte na tel. 725 817 242.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- Ekonomické nebo technické vzdělání
- Znalost nákupní problematiky, zkušenosti s obchodním jednáním
- Technické povědomí a cit
- Aktivní přístup a chuť učit se novým věcem, nezávislý pracovní styl, vysoká flexibilita, inovativnost, komunikativnost
- Velmi dobrý cit pro finance
- Komunikativní znalost jednoho jazyka – AJ nebo NJ
- Znalost programu SAP výhodou
- Výborná znalost práce na PC – aktivní uživatelská znalost MS Office, obzvláště MS Excel
- ŘP sk. B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3508422  Termin der Veröffentlichung: 4.10.2018