Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
FIN/HR administrative assistant Plzeň
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Plzeň, Česko
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned či dohodou
ihned či dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
*zpracování a kontrola docházek zaměstnanců
*kontrola přijatých a vystavených faktur, zadávání dat do systému
*objednávání a vydávání kancelářských potřeb
*objednávání hotelu, taxi
*archivace dokumentů
*plnění ostatních úkolů přidělených vedoucím pracovníkem
*kontrola přijatých a vystavených faktur, zadávání dat do systému
*objednávání a vydávání kancelářských potřeb
*objednávání hotelu, taxi
*archivace dokumentů
*plnění ostatních úkolů přidělených vedoucím pracovníkem
Zaměstnanecké výhody, benefity
* nástup možný IHNED či DOHODOU
* místo výkonu práce: Plzeň – Křimice
* adekvátní finanční ohodnocení
* flexibilní pracovní doba
* 5 týdnů dovolené
* uplatnění i prohlubování Vašich zkušeností
* práci v přátelském kolektivu
* vánoční bonus, stravenky po odpracování půl roku,
* káva/čaj k dispozici na pracovišti
* hrazené jazykové kurzy/ vánoční firemní večírek
* místo výkonu práce: Plzeň – Křimice
* adekvátní finanční ohodnocení
* flexibilní pracovní doba
* 5 týdnů dovolené
* uplatnění i prohlubování Vašich zkušeností
* práci v přátelském kolektivu
* vánoční bonus, stravenky po odpracování půl roku,
* káva/čaj k dispozici na pracovišti
* hrazené jazykové kurzy/ vánoční firemní večírek
Informace o náboru
Pokud Vás nabízená pozice zaujala, tak nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 602 535 437 či 377 221 174 nebo emailem na [email protected] nebo nás navštivte na naší pobočce v Plzni (adresa je Otýlie Beníškové 12, Plzeň, 301 00).
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
*středoškolské vzdělání s maturitou
*dobrá znalost MS Excel
*znalost angličtiny na středně pokročilé úrovni (slovem i písmem)
*zaměření na detail, logické uvažování, spolehlivost, zodpovědnost
*zkušenosti v oblasti administrativy/financí/personalistiky výhodou
*znalost systému Oracle výhodou
*středoškolské vzdělání s maturitou
*dobrá znalost MS Excel
*znalost angličtiny na středně pokročilé úrovni (slovem i písmem)
*zaměření na detail, logické uvažování, spolehlivost, zodpovědnost
*zkušenosti v oblasti administrativy/financí/personalistiky výhodou
*znalost systému Oracle výhodou
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Hledáte administrativní pozici v HR/FIN oddělení?
Umíte pracovat v systému Excel a ovládáte anglický jazyk na komunikativní úrovni?
Pak možná hledáme právě Vás…
Pro našeho významného klienta hledáme vhodné uchazeče na pozici FIN/HR administrative assistant.
Umíte pracovat v systému Excel a ovládáte anglický jazyk na komunikativní úrovni?
Pak možná hledáme právě Vás…
Pro našeho významného klienta hledáme vhodné uchazeče na pozici FIN/HR administrative assistant.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3525225
Termin der Veröffentlichung: 26.10.2018
2018-10-26
Lokalität: Plzeň - město Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent Gesellschaft: ADECCO spol.s r.o.