FIN/HR administrative assistant Plzeň

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned či dohodou

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

*zpracování a kontrola docházek zaměstnanců
*kontrola přijatých a vystavených faktur, zadávání dat do systému
*objednávání a vydávání kancelářských potřeb
*objednávání hotelu, taxi
*archivace dokumentů
*plnění ostatních úkolů přidělených vedoucím pracovníkem

Zaměstnanecké výhody, benefity

* nástup možný IHNED či DOHODOU
* místo výkonu práce: Plzeň – Křimice
* adekvátní finanční ohodnocení
* flexibilní pracovní doba
* 5 týdnů dovolené
* uplatnění i prohlubování Vašich zkušeností
* práci v přátelském kolektivu
* vánoční bonus, stravenky po odpracování půl roku,
* káva/čaj k dispozici na pracovišti
* hrazené jazykové kurzy/ vánoční firemní večírek

Informace o náboru

Pokud Vás nabízená pozice zaujala, tak nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 602 535 437 či 377 221 174 nebo emailem na [email protected] nebo nás navštivte na naší pobočce v Plzni (adresa je Otýlie Beníškové 12, Plzeň, 301 00).

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

*středoškolské vzdělání s maturitou
*dobrá znalost MS Excel
*znalost angličtiny na středně pokročilé úrovni (slovem i písmem)
*zaměření na detail, logické uvažování, spolehlivost, zodpovědnost
*zkušenosti v oblasti administrativy/financí/personalistiky výhodou
*znalost systému Oracle výhodou

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Hledáte administrativní pozici v HR/FIN oddělení?
Umíte pracovat v systému Excel a ovládáte anglický jazyk na komunikativní úrovni?
Pak možná hledáme právě Vás…
Pro našeho významného klienta hledáme vhodné uchazeče na pozici FIN/HR administrative assistant.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3525225  Termin der Veröffentlichung: 26.10.2018