Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista zákaznické podpory v HR - angličtina+němčina
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Jihomoravský kraj, Česko
Jihomoravský kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.12.2018
01.12.2018
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme posily do rozšiřujícího se HR oddělení do Shared Services Centra v Brně (pro našeho milého klienta :-) ).
Ovládáš ANGLIČTINU a NĚMČINU na komunikativní úrovni?
V multikulturním prostředí se cítíš jako ryba ve vodě?
Jsi komunikativní a máš prozákaznický přístup?
Ano? Pak hledáme právě Tebe! :-)
Co bude Tvojí náplní práce:
- aktivní podpora kolegů ze zahraničních poboček v německy mluvících zemích v HR záležitostech (přes telefon, e-mail, skype, life chat)
- používání příruček a dalších materiálů, které ti pomůžou při zodpovězení a řešení dotazů zaměstnanců / manažerů
- dokumentace všech dotazů a záležitostí zaměstnanců
- průzkum a dokumentace často kladených otázek (FAQ) + vypracování zásad a postupů, které budou sloužit k zodpovězení dotazů zákazníků (zaměstnanců)
- hlášení neobvyklých událostí a reportování team leaderovi
Jako správný/á kandidát/ka bys měl/a:
- ovládat ANGLIČTINU a NĚMČINU na komunikativní úrovni (oba jazyky minimálně na úrovni na B2)
- mít zkušenost ze zákaznického servisu, z call centra, SSC nebo korporátního prostředí (výhodou)
- mít znalost práce na PC (Microsoft Office - Excel, Word a PowerPoint)
- mít dobré komunikační schopnosti a silný prozákaznický přístup
Ovládáš ANGLIČTINU a NĚMČINU na komunikativní úrovni?
V multikulturním prostředí se cítíš jako ryba ve vodě?
Jsi komunikativní a máš prozákaznický přístup?
Ano? Pak hledáme právě Tebe! :-)
Co bude Tvojí náplní práce:
- aktivní podpora kolegů ze zahraničních poboček v německy mluvících zemích v HR záležitostech (přes telefon, e-mail, skype, life chat)
- používání příruček a dalších materiálů, které ti pomůžou při zodpovězení a řešení dotazů zaměstnanců / manažerů
- dokumentace všech dotazů a záležitostí zaměstnanců
- průzkum a dokumentace často kladených otázek (FAQ) + vypracování zásad a postupů, které budou sloužit k zodpovězení dotazů zákazníků (zaměstnanců)
- hlášení neobvyklých událostí a reportování team leaderovi
Jako správný/á kandidát/ka bys měl/a:
- ovládat ANGLIČTINU a NĚMČINU na komunikativní úrovni (oba jazyky minimálně na úrovni na B2)
- mít zkušenost ze zákaznického servisu, z call centra, SSC nebo korporátního prostředí (výhodou)
- mít znalost práce na PC (Microsoft Office - Excel, Word a PowerPoint)
- mít dobré komunikační schopnosti a silný prozákaznický přístup
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 25 dnů dovolené
- stravenky
- příspěvek na sportovní a kulturní aktivity
- příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
- příspěvek na jazykové kurzy
- přátelský multikulturní tým
- moderní příjemné prostředí
- firemní akce - workshopy, snídaně, jóga
- relax room
a spousta dalších benefitů
- stravenky
- příspěvek na sportovní a kulturní aktivity
- příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
- příspěvek na jazykové kurzy
- přátelský multikulturní tým
- moderní příjemné prostředí
- firemní akce - workshopy, snídaně, jóga
- relax room
a spousta dalších benefitů
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Shared Services Center
MÍSTO VÝKONU PRÁCE: BRNO-STŘED
Shared Services Center
MÍSTO VÝKONU PRÁCE: BRNO-STŘED
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3531279
Termin der Veröffentlichung: 5.11.2018
2018-11-05
Lokalität: Jihomoravský kraj Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: ADECCO spol.s r.o.