Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Regionální manažer pro kontaktní centra s AJ (od 65.000,- Kč)
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Pardubický kraj, Česko
Pardubický kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• celkové řízení a kontrola provozu Kontaktních center v ČR (Pardubice, HK a Hodonín)
• spolupracovat s kolegy a nadřízenými na rozvoji Kontaktního centra a na splnění cílů Kontaktního centra
• řídit a rozvíjet Kontaktní centrum za účelem plnění stanovených KPI
• řídit a rozvíjet celkovou strategií společnosti, plnění obchodního plánu a dlouhodobého udržitelné trendu kvality obsluhy
• vedení a motivování podřízených, vč. efektivního využívání lidských zdrojů
• jednání se zákazníky, řešení jejich požadavků a maximalizace spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami, vč. budování a udržování vztahů se zákazníky
• reporting dle požadavku společnosti
• navrhovat nová řešení v návaznosti na efektivitu, produktivitu, finance a rozvoj společnosti
• spolupracovat s kolegy a nadřízenými na rozvoji Kontaktního centra a na splnění cílů Kontaktního centra
• řídit a rozvíjet Kontaktní centrum za účelem plnění stanovených KPI
• řídit a rozvíjet celkovou strategií společnosti, plnění obchodního plánu a dlouhodobého udržitelné trendu kvality obsluhy
• vedení a motivování podřízených, vč. efektivního využívání lidských zdrojů
• jednání se zákazníky, řešení jejich požadavků a maximalizace spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami, vč. budování a udržování vztahů se zákazníky
• reporting dle požadavku společnosti
• navrhovat nová řešení v návaznosti na efektivitu, produktivitu, finance a rozvoj společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
• velmi dobré mzdové ohodnocení
• služební automobil i k soukromému využití
• 25 dní dovolené
• práci v sehraném kolektivu mezinárodní společnosti s vedoucím postavením na trhu
• možnost profesního a osobního růstu i na nadnárodní úrovni
• jazykové kurzy
• další benefity: stravenky, Benefit Karta, teambuildingy, školení na rozvoj osobnosti, zvýhodněné tarify pro volání a další..
• možnost nástupu IHNED
• místo výkonu práce: okr. Pardubice
• služební automobil i k soukromému využití
• 25 dní dovolené
• práci v sehraném kolektivu mezinárodní společnosti s vedoucím postavením na trhu
• možnost profesního a osobního růstu i na nadnárodní úrovni
• jazykové kurzy
• další benefity: stravenky, Benefit Karta, teambuildingy, školení na rozvoj osobnosti, zvýhodněné tarify pro volání a další..
• možnost nástupu IHNED
• místo výkonu práce: okr. Pardubice
Informace o náboru
Zaujala Vás tato pracovní pozice? Zašlete nám svůj životopis V ČESKÉ VERZI na e-mail: [email protected], nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo: +420 607 007 024.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Mezinárodní společnost orientovaná na poskytování služeb zákazníkům - call centrum.
Mezinárodní společnost orientovaná na poskytování služeb zákazníkům - call centrum.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
A
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• min. SŠ vzdělání (ideálně ekonomické)
• vyzrálou osobnost s předchozí min. 3letou zkušeností s řízením a vedením Kontaktního centra podmínkou!!!
• znalost procesů v Kontaktním centru/Call centru/SSC
• AJ na komunikativní úrovni (každodenní využití)
• silnou orientaci na klienta a jeho potřeby
• mimořádné interpersonální, komunikační a prezentační dovednosti
• lidský přístup se zájmem o rozvoj podřízených a jejich aktivní motivaci
• ambice a odhodlání uspět a ochotu udělat něco navíc, vytrvalost
• osobní příklad, přirozenou autoritu a charisma
• vyzrálou osobnost s předchozí min. 3letou zkušeností s řízením a vedením Kontaktního centra podmínkou!!!
• znalost procesů v Kontaktním centru/Call centru/SSC
• AJ na komunikativní úrovni (každodenní využití)
• silnou orientaci na klienta a jeho potřeby
• mimořádné interpersonální, komunikační a prezentační dovednosti
• lidský přístup se zájmem o rozvoj podřízených a jejich aktivní motivaci
• ambice a odhodlání uspět a ochotu udělat něco navíc, vytrvalost
• osobní příklad, přirozenou autoritu a charisma
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3568161
Termin der Veröffentlichung: 2.1.2019
2019-01-02
Lokalität: Pardubický kraj Arbeitsstelle: Provozní manažer, Regionální / Oblastní manažer, Supervizor call centra, Vedoucí oddělení, Vedoucí provozu Gesellschaft: ADECCO spol.s r.o.