Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista technické péče /Technical Care Specialist
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Jihomoravský kraj, Česko
Jihomoravský kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
32 000 - 36 000 Kč/měsíc
32 000 - 36 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
CZECH AND ENGLISH VERSION
Technická podpora zákazníků
Řešení technických problémů skrze emailovou, telefonickou komunikaci či chat
Odstraňování problémů na příslušných aplikacích a produktech zákazníků
Řešení problémů dle standardizovaných postupů, ale i na základě tvého kreativního uvažování
Administrativa s tím spojená
Help to solve technical problems of our customers
Communicate with our customers by using chat, email or phone
Tackle our customers problems by using defined quality standards
Colaborate with other members of your team
Administrative support
Technická podpora zákazníků
Řešení technických problémů skrze emailovou, telefonickou komunikaci či chat
Odstraňování problémů na příslušných aplikacích a produktech zákazníků
Řešení problémů dle standardizovaných postupů, ale i na základě tvého kreativního uvažování
Administrativa s tím spojená
Help to solve technical problems of our customers
Communicate with our customers by using chat, email or phone
Tackle our customers problems by using defined quality standards
Colaborate with other members of your team
Administrative support
Zaměstnanecké výhody, benefity
Práce na plný úvazek
Plat od 32 000 do 36 000 (podle zkušeností a jazykových znalostí)
Příspěvek na životní a penzijní připojištění
30 dní volna
B2B klienti (komunikace pouze s našimi byznys partnery, ne s koncovými zákazníky)
Multisport karta
Jazykové kurzy zdarma
Budeš se učit stále novým věcem – průběžná školení v oblasti IT, management atd
Dynamický a multikulturní tým
Práce v moderních prostorech
Kantýna, kde o kávu a čaj není nouze
Previous experience in support aprreciate but not necessery
English on advanced level min B2 – C1
Another one language on advanced level (min C1) - FR/DE/PL/HL
Interest in Technology (but you dont have to be absolvent of Technology college)
Willgness to learn and develop new skills
Team oriented personality
Person who is flexible and openminded
Multitasking and prioritization
Great communication and negotiation skills
Good problem-solving skills
Plat od 32 000 do 36 000 (podle zkušeností a jazykových znalostí)
Příspěvek na životní a penzijní připojištění
30 dní volna
B2B klienti (komunikace pouze s našimi byznys partnery, ne s koncovými zákazníky)
Multisport karta
Jazykové kurzy zdarma
Budeš se učit stále novým věcem – průběžná školení v oblasti IT, management atd
Dynamický a multikulturní tým
Práce v moderních prostorech
Kantýna, kde o kávu a čaj není nouze
Previous experience in support aprreciate but not necessery
English on advanced level min B2 – C1
Another one language on advanced level (min C1) - FR/DE/PL/HL
Interest in Technology (but you dont have to be absolvent of Technology college)
Willgness to learn and develop new skills
Team oriented personality
Person who is flexible and openminded
Multitasking and prioritization
Great communication and negotiation skills
Good problem-solving skills
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Mezinárodní společnost.
Mezinárodní společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Nizozemský jazyk - Pokročilý (C1) nebo Německý jazyk - Pokročilý (C1) nebo Polský jazyk - Pokročilý (C1) nebo Francouzský jazyk - Pokročilý (C1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Baví a zajímají tě technologie – nemusíš být ale absolventem technického oborou
Rád/a se učíš novým věcem, nezalekneš se nových výzev
Domluvíš se anglicky minimálně na úrovni B2-C1
Umíš alespoň jeden další jazyk na úrovni min. C1 (FR/DE/PL/HL)
Jsi komunikativní a týmový hráč
Předchozí zkušenosti s technickou zákaznickou podporou výhodou, ale ne podmínkou (rádi tě vše doučíme)
Flexibilitu, pozitivní přístup, kreativitu při řešení pracovních úkonů
Previous experience in support aprreciate but not necessery
English on advanced level min B2 – C1
Another one language on advanced level (min C1) - FR/DE/PL/HL
Interest in Technology (but you dont have to be absolvent of Technology college)
Willgness to learn and develop new skills
Team oriented personality
Person who is flexible and openminded
Multitasking and prioritization
Great communication and negotiation skills
Good problem-solving skills
Rád/a se učíš novým věcem, nezalekneš se nových výzev
Domluvíš se anglicky minimálně na úrovni B2-C1
Umíš alespoň jeden další jazyk na úrovni min. C1 (FR/DE/PL/HL)
Jsi komunikativní a týmový hráč
Předchozí zkušenosti s technickou zákaznickou podporou výhodou, ale ne podmínkou (rádi tě vše doučíme)
Flexibilitu, pozitivní přístup, kreativitu při řešení pracovních úkonů
Previous experience in support aprreciate but not necessery
English on advanced level min B2 – C1
Another one language on advanced level (min C1) - FR/DE/PL/HL
Interest in Technology (but you dont have to be absolvent of Technology college)
Willgness to learn and develop new skills
Team oriented personality
Person who is flexible and openminded
Multitasking and prioritization
Great communication and negotiation skills
Good problem-solving skills
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3889624
Termin der Veröffentlichung: 10.3.2020
2020-03-10
Lokalität: Jihomoravský kraj Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Gesellschaft: ADECCO spol.s r.o.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 32 000 Kč/měsíc