Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrativní podpora HR - pobočka České Budějovice
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
České Budějovice, Česko
České Budějovice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máš zkušenosti z administrativní pozice v HR oblasti?
Umíš tvořit smlouvy, kamarádíš se s Excelem a vyznáš se v zákoníku práce?
Ovládáš AJ na komunikativní úrovni?
Pak hledáme právě Tebe na pozici Administrativní podpora HR pro naši pobočku v Českých Budějovicích. Staneš se součástí mezinárodní personální společnosti s přátelskou atmosférou. Nabízíme stabilitu, zajímavé finanční ohodnocení, velké množství benefitů a kariérní růst.
Administrativní podpora HR
POŽADUJEME:
• SŠ/VŠ vzdělání, ekonomický směr výhodou
• Zkušenosti z administrativy v HR oblasti
• Znalost zákoníku práce
• Komunikativní znalost AJ
• Schopnost pracovat s lidmi
• Znalost MS Office, zejména Excel
• Dobré komunikační a organizační schopnosti
• Výhodou znalost programu Navision
NÁPLŇ PRÁCE:
• Komunikace se zaměstnanci a nově nastupujícími pracovníky
• Příprava pracovně právních dokumentů
• Kontrola docházek pracovníků
• Komunikace s HR pracovníky firem
• Poskytování poradenství přiděleným zaměstnancům
• Zajišťování lékařských prohlídek
• Příprava reportů
NABÍZÍME:
• Zajímavé platové ohodnocení s bonusovou složkou
• Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
• Možnost home office
• Stravenky
• 20 dní dovolené plus 6 Sick days
• Multisport karta
• Mobilní telefon a notebook
• Příspěvek na jazykové kurzy
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Práci na zajímavých projektech
• Možnost kariérního růstu
• Pohodový tým
• Firemní akce
Umíš tvořit smlouvy, kamarádíš se s Excelem a vyznáš se v zákoníku práce?
Ovládáš AJ na komunikativní úrovni?
Pak hledáme právě Tebe na pozici Administrativní podpora HR pro naši pobočku v Českých Budějovicích. Staneš se součástí mezinárodní personální společnosti s přátelskou atmosférou. Nabízíme stabilitu, zajímavé finanční ohodnocení, velké množství benefitů a kariérní růst.
Administrativní podpora HR
POŽADUJEME:
• SŠ/VŠ vzdělání, ekonomický směr výhodou
• Zkušenosti z administrativy v HR oblasti
• Znalost zákoníku práce
• Komunikativní znalost AJ
• Schopnost pracovat s lidmi
• Znalost MS Office, zejména Excel
• Dobré komunikační a organizační schopnosti
• Výhodou znalost programu Navision
NÁPLŇ PRÁCE:
• Komunikace se zaměstnanci a nově nastupujícími pracovníky
• Příprava pracovně právních dokumentů
• Kontrola docházek pracovníků
• Komunikace s HR pracovníky firem
• Poskytování poradenství přiděleným zaměstnancům
• Zajišťování lékařských prohlídek
• Příprava reportů
NABÍZÍME:
• Zajímavé platové ohodnocení s bonusovou složkou
• Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
• Možnost home office
• Stravenky
• 20 dní dovolené plus 6 Sick days
• Multisport karta
• Mobilní telefon a notebook
• Příspěvek na jazykové kurzy
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Práci na zajímavých projektech
• Možnost kariérního růstu
• Pohodový tým
• Firemní akce
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
personální společnost
personální společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3926106
Termin der Veröffentlichung: 18.6.2020
2020-06-18
Lokalität: České Budějovice Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, HR asistent, Personalista Gesellschaft: ADECCO spol.s r.o.