Reagieren Sie ohne Lebenslauf

Kontrolor kvality

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* provádění analýz vadných dílů
* spolupráce při řešení problémů ve výrobních linkách (zmetkovitost, montabilita, SPC atd.)
* zástup za procesní inspektory v době nepřítomnosti – měření výrobků a kontrola výrobních procesů podle technické dokumentace
* práce ve 3směnném provozu (ranní, odpolední, noční)

Zaměstnanecké výhody, benefity

* zázemí stabilní nadnárodní výrobní společnosti
* práci v moderním pracovním prostředí
* velmi dobré platové ohodnocení
* osobní ohodnocení – až 25% základního platu
* 13. plat (vyplacen ve dvou částech – v létě a před Vánoci)
* finanční odměny za věrnost firmě
* příspěvek na stravování
* příspěvek na dojíždění
* příspěvky na penzijní připojištění a životní pojištění
* příspěvek na sport, kulturu a zdraví
* 5 týdnů dovolené a další

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

V případě Vašeho zájmu zašlete prosím svůj životopis na email [email protected] nebo volejte tel. 721 260 396.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* SŠ/VŠ technického směru (strojní nebo elektro)
* VŠ – vhodné i pro absolventy, SŠ – nutná praxe v oboru
* čtení výkresové dokumentace podmínkou
* znalost základních měřících metod ve strojírenství podmínkou
* základní znalost MS Office (zejména Excel)
* min. základní znalost AJ – orientace v technické dokumentaci, emailová komunikace
* zkušenosti s analýzami vadných výrobků výhodou
* samostatnost, aktivní přístup, technické myšlení
* ochota pracovat na tři směny

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3985601  Termin der Veröffentlichung: 12.10.2020