Mzdová účetní senior

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Rokycany, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* zpracování podkladů ke mzdám a mzdy samotné v systému SAP
* spolupráce na účetní závěrce
* správa a aktualizace dat v SAP organizační struktuře
* tvorba pracovněprávních a jiných dokumentů - např. pracovní smlouvy, mzdové výměry a dohody o mzdách, dohody o ukončení pracovního poměru, potvrzení o zaměstnání aj.
* komunikace s úřady – ZP, OSSZ, FÚ, Úřad práce
* zpracování ročních zúčtování daní
* počítání náhrady ztrát na výdělku po dobu pracovní neschopnosti – pracovní úraz, nemoc z povolání
* plánování zdravotních prohlídek zaměstnanců

Zaměstnanecké výhody, benefity

* zázemí nadnárodní stabilní společnosti
* benefit za docházku
* příspěvek na dojíždění 2,60 Kč/km
* příspěvek na stravování
* příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
* MultiSport karta
* až 6 dní dovolené navíc

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

V případě Vašeho zájmu odpovězte prosím na daný inzerát, případně zašlete svůj životopis na email [email protected]. V případě dotazů volejte na tel. 721 260 396.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* SŠ/VŠ vzdělání
* praxe na pozici mzdové účetní podmínkou
* komunikativní znalost AJ nebo NJ nutností
* znalost účtování mezd v návaznosti na účetnictví
* znalost zákoníku práce a předpisů v oblasti mzdové problematiky
* komunikační schopnosti, schopnost týmové práce a samostatnost.
* znalost práce na PC – Microsoft Office
* řidičské oprávnění skupiny B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4059150  Termin der Veröffentlichung: 9.4.2021