Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Zákaznická podpora s angličtinou
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 40 000 Kč/měsíc
30 000 - 40 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Koho potřebujeme?
Náš klient hledá komunikativní a zákaznicky orientované kandidáty mluvící anglicky s nulovými či minimálními zkušenostmi.
Budeš poskytovat služby milionům zákazníkům využívajících služby našeho klienta – televizní služby, vysokorychlostní internet a digitální pevná linka.
Aby ses kvalifikoval/a, budeš muset umět plynně anglicky (úroveň B2-C1) a být natolik flexibilní, aby ti nevadilo pracovat na směny v prostředí 21/7, aby byla obsloužena široká zákaznická základna.
Hlavní náplň práce:
• Odpovídat na příchozí hovory od zákazníků
• Identifikovat potřeby zákazníků k dosažení jejich spokojenosti
• Vyřešit příchozí telefonické dotazy včas a svižně
• Poskytovat přesné, platné a úplné informace pomocí správných metod/nástrojů
• Vyřizovat stížnosti zákazníků díky poskytnutí vhodných řešení
• Dokumentovat problémy a interakce se zákazníky
• Dodržovat komunikační postupy, pokyny a zásady
Co hledáme:
• Pokročilá úroveň mluvené angličtiny na úrovni B2 a vyšší
• Technologické zkušenosti jsou hezkým bonusem, ale nejsou nutné
• Schopnost pracovat ve vysokém pracovním tempu
• Být trpělivý, empatický a komunikativní
• Být flexibilní a nebát se pracovat na nočních směnách
Pokud tě tato nabídka zaujala, neváhej mi zaslat tvůj životopis v anglickém jazyce prostřednictvím odpovědního formuláře.
Budu se moc těšit na komunikaci s Vámi a přeji krásný den.
Martina
Náš klient hledá komunikativní a zákaznicky orientované kandidáty mluvící anglicky s nulovými či minimálními zkušenostmi.
Budeš poskytovat služby milionům zákazníkům využívajících služby našeho klienta – televizní služby, vysokorychlostní internet a digitální pevná linka.
Aby ses kvalifikoval/a, budeš muset umět plynně anglicky (úroveň B2-C1) a být natolik flexibilní, aby ti nevadilo pracovat na směny v prostředí 21/7, aby byla obsloužena široká zákaznická základna.
Hlavní náplň práce:
• Odpovídat na příchozí hovory od zákazníků
• Identifikovat potřeby zákazníků k dosažení jejich spokojenosti
• Vyřešit příchozí telefonické dotazy včas a svižně
• Poskytovat přesné, platné a úplné informace pomocí správných metod/nástrojů
• Vyřizovat stížnosti zákazníků díky poskytnutí vhodných řešení
• Dokumentovat problémy a interakce se zákazníky
• Dodržovat komunikační postupy, pokyny a zásady
Co hledáme:
• Pokročilá úroveň mluvené angličtiny na úrovni B2 a vyšší
• Technologické zkušenosti jsou hezkým bonusem, ale nejsou nutné
• Schopnost pracovat ve vysokém pracovním tempu
• Být trpělivý, empatický a komunikativní
• Být flexibilní a nebát se pracovat na nočních směnách
Pokud tě tato nabídka zaujala, neváhej mi zaslat tvůj životopis v anglickém jazyce prostřednictvím odpovědního formuláře.
Budu se moc těšit na komunikaci s Vámi a přeji krásný den.
Martina
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Smlouva na plný úvazek na dobu neurčitou
• Stravenky v hodnotě 90 Kč
• Plat od 30 000 Kč/měsíc na základě zkušeností a jazykových dovedností
• 25 dnů dovolené
• Roční bonusy
• Příplatek za noční směny
• Práce v nadnárodní společnosti s možností kariérního růstu
• Plně placené profesionální zaškolení
• Stravenky v hodnotě 90 Kč
• Plat od 30 000 Kč/měsíc na základě zkušeností a jazykových dovedností
• 25 dnů dovolené
• Roční bonusy
• Příplatek za noční směny
• Práce v nadnárodní společnosti s možností kariérního růstu
• Plně placené profesionální zaškolení
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
telekomunikace
Mezinárodní klient nabízející telekomunikační služby svým zákazníkům.
Mezinárodní klient nabízející telekomunikační služby svým zákazníkům.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4162451
Termin der Veröffentlichung: 15.9.2021
2021-09-15
Lokalität: Brno Arbeitsstelle: Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: ADECCO spol.s r.o.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 30 000 Kč/měsíc