Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Procesní manažer (100-120.000,- Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Kraj Vysočina
Kraj Vysočina
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
100000 - 120000
100000 - 120000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* řídit růst Shared Service Centra a jeho zaměstnanců
* podílení se na řízení mezinárodních projektů
* zodpovědnost za řízení projektů typu tranzic, procesního zlepšování a změn
* spolupráce s ostatními manažery
* iniciovat návrhy, které povedou k růstu společnosti
* podílení se na řízení mezinárodních projektů
* zodpovědnost za řízení projektů typu tranzic, procesního zlepšování a změn
* spolupráce s ostatními manažery
* iniciovat návrhy, které povedou k růstu společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
* 13. a 14. plat
* 2 týdny dovolené navíc
* jazykové kurzy
* kulturní a společenské akce
* příspěvek na penzijní připojištění, bezplatná zdravotní péče
Místo výkonu práce: kraj Vysočina
* 2 týdny dovolené navíc
* jazykové kurzy
* kulturní a společenské akce
* příspěvek na penzijní připojištění, bezplatná zdravotní péče
Místo výkonu práce: kraj Vysočina
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka pozice PROCESNÍ MANAŽER? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu finance“zavináč“acjobs.cz. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků
Jste komunikativní typ a rádi jednáte s lidmi? Komunikujete plynule anglicky? Rádi byste pracovat v úspěšné mezinárodní společnosti?
Potom neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
PROCESNÍ MANAŽER (100-120.000,- Kč)
Jste komunikativní typ a rádi jednáte s lidmi? Komunikujete plynule anglicky? Rádi byste pracovat v úspěšné mezinárodní společnosti?
Potom neváhejte a zašlete nám svůj životopis!
PROCESNÍ MANAŽER (100-120.000,- Kč)
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
Management, zákaznická podpora
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Počet let praxe
8
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* komunikativní znalost AJ – slovem i písmem
* 8 let praxe, z toho min. 3 roky praxe v oblasti účetnictví, financí, HR nebo veřejných zakázek
* min. SŠ vzdělání
* schopnost rozvíjet a udržovat dobré obchodní vztahy
* velmi dobré komunikační schopnosti, ochota cestovat
* 8 let praxe, z toho min. 3 roky praxe v oblasti účetnictví, financí, HR nebo veřejných zakázek
* min. SŠ vzdělání
* schopnost rozvíjet a udržovat dobré obchodní vztahy
* velmi dobré komunikační schopnosti, ochota cestovat
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2433790
Termin der Veröffentlichung: 12.2.2016
2016-02-12
Lokalität: Kraj Vysočina Arbeitsstelle: Manažer kvality, Manažer logistiky, Procesní manažer, Projektový manažer Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 100000 - 120000