Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Obchodní referent/ka
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Olomoucký kraj
Olomoucký kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
26.03.2018
26.03.2018
Mzdové podmínky (brutto)
20.000,- Kč - 25.000,- Kč
20.000,- Kč - 25.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* telefonická a e-mailová komunikace s klienty, vyřizování požadavků, udržování kontaktu
* úzká spolupráce se Sales Managerem
* provádění analýz a prezentace výsledků
* příprava prodejních podkladů a dokumentace k zakázkám
* úzká spolupráce se Sales Managerem
* provádění analýz a prezentace výsledků
* příprava prodejních podkladů a dokumentace k zakázkám
Zaměstnanecké výhody, benefity
* rozvoj v mezinárodní perspektivní společnosti
* možnost vzdělávacích kurzů v rámci pracovní doby
* pružnou pracovní dobu
* možnost home office
* sick days
* služební mobilní telefon a notebook i k soukromým účelům
* stravenky k jednání
* smlouvu na dobu neurčitou
* místo výkonu práce: Olomoucko
* možnost vzdělávacích kurzů v rámci pracovní doby
* pružnou pracovní dobu
* možnost home office
* sick days
* služební mobilní telefon a notebook i k soukromým účelům
* stravenky k jednání
* smlouvu na dobu neurčitou
* místo výkonu práce: Olomoucko
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected].
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Odpadové hospodářství
Mezinárodní firma působící v oblasti odpadového hodpodářství
Mezinárodní firma působící v oblasti odpadového hodpodářství
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Polský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* anglický nebo polský jazyk na komunikativní úrovni
* uživatelská znalost MS Office
* všeobecný přehled v oblasti prodeje a marketingu
* organizační schopnosti a orientace na klienta
* praxe na obdobné pozici výhodou
* uživatelská znalost MS Office
* všeobecný přehled v oblasti prodeje a marketingu
* organizační schopnosti a orientace na klienta
* praxe na obdobné pozici výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3312566
Termin der Veröffentlichung: 19.3.2018
2018-03-19
Lokalität: Olomoucký kraj Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent, Referent, Specialista pohledávek Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 20.000,- Kč - 25.000,- Kč