Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista exportu
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno, Brno - město
Brno, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25.000,- Kč - 25.000,- Kč
25.000,- Kč - 25.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* komunikace se zahraničními partnery
* řešení požadavků daných odběratelů
* zajištění dopravy
* fakturace a objednávky
* práce s interním informačním systémem
* řešení požadavků daných odběratelů
* zajištění dopravy
* fakturace a objednávky
* práce s interním informačním systémem
Zaměstnanecké výhody, benefity
* zázemí úspěšné firmy na trhu
* dobré finanční podmínky
* firemní benefity (mobilní telefon, notebook)
* 13. a 14. plat
* dobré finanční podmínky
* firemní benefity (mobilní telefon, notebook)
* 13. a 14. plat
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
česká výrobní společnost
česká výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
česká výrobní společnost
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* dokončené SŠ vzdělání (obor obchodní akademie)
* praxe není podmínkou
* dobrá znalost anglického jazyka (každodenní komunikace telefonem, mailem)
* znalost dalších jazyků vítána
* nutná znalost MS Office podmínkou (tvorba tabulek, používání funkcí)
* schopnost logického uvažování, flexibilita
* praxe není podmínkou
* dobrá znalost anglického jazyka (každodenní komunikace telefonem, mailem)
* znalost dalších jazyků vítána
* nutná znalost MS Office podmínkou (tvorba tabulek, používání funkcí)
* schopnost logického uvažování, flexibilita
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3345289
Termin der Veröffentlichung: 26.3.2018
2018-03-26
Lokalität: Brno - město Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 25.000,- Kč - 25.000,- Kč