Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistentka - recepční
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
23.000,- Kč - 27.000,- Kč
23.000,- Kč - 27.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Komunikace jak s kolegy, tak manažery a zákazníky z různých zemí světa
* Zajišťování chodu kanceláře od objednávek občerstvení pro jednání se zákazníky až po propisky
* Administrativní podpora pro kolegy ze servisního oddělení při zajištění náhradních dílů
* Kompletní administrativa spojená s chodem kanceláře (evidence pošty, rezervace automobilů, aj.)
* Zajišťování chodu kanceláře od objednávek občerstvení pro jednání se zákazníky až po propisky
* Administrativní podpora pro kolegy ze servisního oddělení při zajištění náhradních dílů
* Kompletní administrativa spojená s chodem kanceláře (evidence pošty, rezervace automobilů, aj.)
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Mladý a fajn kolektiv
* Pečlivé zaškolení
* Pestrá náplň práce, kdy si vlastní čas organizuješ dle priorit samostatně
* 23 dní řádné dovolené, po zkušební době 2 sick days
* Stravenky
* Motivační systém odměňování
* Možnost vzdělávání
* Příjemné prostředí v moderních kancelářích na Praze 6
Bavilo by Tě pracovat pro nadnárodní společnost, být v centru našeho obchodního dění a mít zodpovědnou samostatnou práci? Tak si pospěšte a zašlete nám co nejdříve svůj životopis!
Pokud Ti neodpovíme do 3 týdnů, pravděpodobně jsme vybrali jiného uchazeče/uchazečku!
* Pečlivé zaškolení
* Pestrá náplň práce, kdy si vlastní čas organizuješ dle priorit samostatně
* 23 dní řádné dovolené, po zkušební době 2 sick days
* Stravenky
* Motivační systém odměňování
* Možnost vzdělávání
* Příjemné prostředí v moderních kancelářích na Praze 6
Bavilo by Tě pracovat pro nadnárodní společnost, být v centru našeho obchodního dění a mít zodpovědnou samostatnou práci? Tak si pospěšte a zašlete nám co nejdříve svůj životopis!
Pokud Ti neodpovíme do 3 týdnů, pravděpodobně jsme vybrali jiného uchazeče/uchazečku!
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu: [email protected]. Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Nadnárodní společnost Konica Minolta.
Nadnárodní společnost Konica Minolta.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Uvítáme kolegyni, která je schopna dělat efektivně více věcí naráz
* Komunikace v anglickém jazyce je pro Tebe rutinou jak v hovorové, tak psané formě
* Úspěšně jsi dokončila střední školu – obor pro nás není rozhodující
* Už jsi pracoval/a na obdobné pozici a jen tak Tě něco nepřekvapí
* Rozumíš si s počítačem – internímu systému Tě naučíme, je ale třeba mít dobrý základ
* Pokud jsi samostatná a komunikativní osobnost, máš velkou výhodu
* Řídit a organizovat umíš nejen věci okolo, ale také auto – občas je nutné řešit servisní prohlídky nebo opravy aut (standardní jsou přejezdy v rámci Prahy)
* Komunikace v anglickém jazyce je pro Tebe rutinou jak v hovorové, tak psané formě
* Úspěšně jsi dokončila střední školu – obor pro nás není rozhodující
* Už jsi pracoval/a na obdobné pozici a jen tak Tě něco nepřekvapí
* Rozumíš si s počítačem – internímu systému Tě naučíme, je ale třeba mít dobrý základ
* Pokud jsi samostatná a komunikativní osobnost, máš velkou výhodu
* Řídit a organizovat umíš nejen věci okolo, ale také auto – občas je nutné řešit servisní prohlídky nebo opravy aut (standardní jsou přejezdy v rámci Prahy)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3348832
Termin der Veröffentlichung: 29.3.2018
2018-03-29
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Asistent Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 23.000,- Kč - 27.000,- Kč