Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistent/ka obchodního oddělení s aj (od 23.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Pardubický kraj, Česko
Pardubický kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
23.000,- Kč - 28.000,- Kč
23.000,- Kč - 28.000,- Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Zpracování zakázek od klientů v SAPu
* Zákaznický servis pro klienty
* Evidence poptávek a nabídek
* Vypracování cenových nabídek z podkladů kalkulantů
* Evidence klientů
* Zákaznický servis pro klienty
* Evidence poptávek a nabídek
* Vypracování cenových nabídek z podkladů kalkulantů
* Evidence klientů
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Týden dovolené navíc
* Jazykové kurzy a technická školení
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Příspěvek na ubytování
* Finanční prémie a bonusy
* Místo výkonu práce: okres Ústí nad Orlicí
* Jazykové kurzy a technická školení
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Příspěvek na ubytování
* Finanční prémie a bonusy
* Místo výkonu práce: okres Ústí nad Orlicí
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
Mezinárodní výrobní společnost
Mezinárodní výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického zaměření
* Komunikativní znalost angličtiny nebo němčiny – denní kontakt se zákzaníky
* Dobrou znalost práce na PC – MS Office, SAP
* Ochotu učit se nové věci, samostatnost, pečlivost
* Časovou flexibilitu a pro zákaznický přístup
* Komunikativní znalost angličtiny nebo němčiny – denní kontakt se zákzaníky
* Dobrou znalost práce na PC – MS Office, SAP
* Ochotu učit se nové věci, samostatnost, pečlivost
* Časovou flexibilitu a pro zákaznický přístup
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3529178
Termin der Veröffentlichung: 25.2.2019
2019-02-25
Lokalität: Pardubický kraj Arbeitsstelle: Asistent, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 23.000,- Kč - 28.000,- Kč