Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
HR Specialista/ka (možno i OZP)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno-město, Brno, Česko
Brno-město, Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
-----
-----
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* běžná administrativa, správa datové schránky
* zpracovávání personální agendy (nástupy a výstupy zaměstnanců)
* komunikace s MSSZ a mzdovým oddělením
práce s PC (MS Office)
* zpracovávání personální agendy (nástupy a výstupy zaměstnanců)
* komunikace s MSSZ a mzdovým oddělením
práce s PC (MS Office)
Zaměstnanecké výhody, benefity
* malý příjemný kolektiv
* zázemí na pracovišti
* telefon
* korektní jednání a precizní zaučení
* stravenky
* místo výkonu práce: Brno – Líšeň
* pozice je vhodná i pro OZP/OZZ
Bližší informace při osobním pohovoru. V případě zájmu nám zašlete svůj životopis na e-mail [email protected].
* zázemí na pracovišti
* telefon
* korektní jednání a precizní zaučení
* stravenky
* místo výkonu práce: Brno – Líšeň
* pozice je vhodná i pro OZP/OZZ
Bližší informace při osobním pohovoru. V případě zájmu nám zašlete svůj životopis na e-mail [email protected].
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]. Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Servisní a bezpečnostní agentura
Servisní a bezpečnostní agentura
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* samostatnost a spolehlivost
* schopnost rychle se učit
* dobrou znalost práce na PC (MS Outlook, MS Excel, MS Word)
* SŠ vzdělání
* zkušenosti s prací v personální sféře výhodou, nikoliv podmínkou!
* nástup ihned
* schopnost rychle se učit
* dobrou znalost práce na PC (MS Outlook, MS Excel, MS Word)
* SŠ vzdělání
* zkušenosti s prací v personální sféře výhodou, nikoliv podmínkou!
* nástup ihned
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3580521
Termin der Veröffentlichung: 17.1.2019
2019-01-17
Lokalität: Brno - město Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Personalista Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: -----