Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista pohledávek s AJ
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno-město, Brno, Česko
Brno-město, Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
28 000 - 34 000 Kč/měsíc
28 000 - 34 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* péče o velké a komplexní zákaznické účty
* řešení problémů a překážek plateb společně se zákazníky
* podílení se na optimalizaci procesů
* zaučování nováčků
* spolupráce s ostatními týmy společnosti
* řešení problémů a překážek plateb společně se zákazníky
* podílení se na optimalizaci procesů
* zaučování nováčků
* spolupráce s ostatními týmy společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
* 25 dní dovolené + 5 dní sick days
* stravenky
* příspěvek na penzijní a životní připojištění
* kafetérii
* Multisport kartu
* plně hrazené jazykové kurzy
* sportovní, kulturní a vzdělávací aktivity
* ovocné dny 2x do měsíce - neomezené množství ovoce pro každého
* místo výkonu práce: Brno
* stravenky
* příspěvek na penzijní a životní připojištění
* kafetérii
* Multisport kartu
* plně hrazené jazykové kurzy
* sportovní, kulturní a vzdělávací aktivity
* ovocné dny 2x do měsíce - neomezené množství ovoce pro každého
* místo výkonu práce: Brno
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Stabilní firma
Stabilní firma
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání, ideálně v oboru finance, účetnictví
* 2 roky praxe s pohledávkovými účty, ideálně ze středisek sdílených služeb
* anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* pokročilou znalost Excelu a Wordu
* profesionální přístup, schopnost pracovat pod tlakem
* 2 roky praxe s pohledávkovými účty, ideálně ze středisek sdílených služeb
* anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* pokročilou znalost Excelu a Wordu
* profesionální přístup, schopnost pracovat pod tlakem
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3634563
Termin der Veröffentlichung: 2.4.2019
2019-04-02
Lokalität: Brno - město Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 28 000 - 34 000 Kč/měsíc