Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista zákaznického centra Praha (20-24.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
20 000 - 24 000 Kč/měsíc20000 - 24000
20 000 - 24 000 Kč/měsíc20000 - 24000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* řešení telefonických, emailových dotazů zákazníků
* zpracování objednávek v e-shopu
* komunikace se zákazníky na sociálních sítích (např. Facebook apod.)
* zpracování zakázek i dotazů v interním systému
* reporting
* zpracování objednávek v e-shopu
* komunikace se zákazníky na sociálních sítích (např. Facebook apod.)
* zpracování zakázek i dotazů v interním systému
* reporting
Zaměstnanecké výhody, benefity
* až 5 týdnu dovolené
* stravenky
* slevy na výrobky společnosti
* vzdělávací kurzy
* práci na směny - zákaznická linka je v provozu po-pa 8:00 - 19:00 + ve zkráceném čase víkendy (cca 1x za měsíc nebo dle domluvy) - pracovní doba je klasicky 8 hodinová
* nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha 5
* stravenky
* slevy na výrobky společnosti
* vzdělávací kurzy
* práci na směny - zákaznická linka je v provozu po-pa 8:00 - 19:00 + ve zkráceném čase víkendy (cca 1x za měsíc nebo dle domluvy) - pracovní doba je klasicky 8 hodinová
* nástup možný IHNED (nebo dle domluvy)
* místo výkonu práce: Praha 5
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected].
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
retailová společnost zaměřená na maloobchodní prodej
retailová společnost zaměřená na maloobchodní prodej
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* min. SŠ vzdělání
* zkušenosti s obdobnou prací velkou výhodou
* uživatelskou znalost MS Office
* výborné komunikační schopnosti, příjemné vystupování, samostatnost
* zkušenosti s obdobnou prací velkou výhodou
* uživatelskou znalost MS Office
* výborné komunikační schopnosti, příjemné vystupování, samostatnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3639209
Termin der Veröffentlichung: 8.4.2019
2019-04-08
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Telefonní operátor Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 20 000 - 24 000 Kč/měsíc20000 - 24000