Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Recepční s aj Praha, pouze denní směny (25-28.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 28 000 Kč/měsíc27000 - 28000
25 000 - 28 000 Kč/měsíc27000 - 28000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* celková zodpovědnost za chod recepce
* ohlašování hostů a zaměstnanců
* komunikace s hosty a zodpovídání jejich dotazů zejména v anglickém jazyce
* vyřizování telefonické a emailové komunikace
* obstarávání poštovních zásilek
* ohlašování hostů a zaměstnanců
* komunikace s hosty a zodpovídání jejich dotazů zejména v anglickém jazyce
* vyřizování telefonické a emailové komunikace
* obstarávání poštovních zásilek
Zaměstnanecké výhody, benefity
* práci v moderních kancelářích
* flexibilní pracovní dobu
* stravenky
* nástup IHNED
* Místo výkonu práce: Praha 8 Karlín
* flexibilní pracovní dobu
* stravenky
* nástup IHNED
* Místo výkonu práce: Praha 8 Karlín
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis s aktuální fotografií na emailovou adresu [email protected].
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Cestovní kanceláře
*
*
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* anglický jazyk na pokročilé úrovni (denní využití)
* reprezentativní vystupování, proaktivní přístup
* MS Office – uživatelská znalost
* komunikativnost, reprezentativní vystupování, zodpovědnost
* anglický jazyk na pokročilé úrovni (denní využití)
* reprezentativní vystupování, proaktivní přístup
* MS Office – uživatelská znalost
* komunikativnost, reprezentativní vystupování, zodpovědnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3642869
Termin der Veröffentlichung: 3.7.2019
2019-07-03
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Recepční Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 25 000 - 28 000 Kč/měsíc27000 - 28000