Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Telefonistka Praha - 20 hodin týdně - DPČ
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
zkrácený úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
-----
-----
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* navolávání schůzek s klienty
* práce s interní databází
* zadávání schůzek do kalendáře obchodníkům
* práce s call skriptem
* evidence domluvených schůzek
* práce s interní databází
* zadávání schůzek do kalendáře obchodníkům
* práce s call skriptem
* evidence domluvených schůzek
Zaměstnanecké výhody, benefity
* možnost přivýdělku
* notebook
* přidělenou kancelář, kterou budete moci sdílet sami pro sebe
* práce na zkrácený úvazek - 20 hodin týdně
* pracovní smlouvu na dohodu o pracovní činnosti
* agenturní zaměstnání
* termín nástupu: IHNED
* místo výkonu práce: Praha
* notebook
* přidělenou kancelář, kterou budete moci sdílet sami pro sebe
* práce na zkrácený úvazek - 20 hodin týdně
* pracovní smlouvu na dohodu o pracovní činnosti
* agenturní zaměstnání
* termín nástupu: IHNED
* místo výkonu práce: Praha
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
IT společnost
IT společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SOU/SŠ vzdělání
* praxi v call centru nebo na obdobné pozici
* základní znalost MS Office
* příjemné vystupování
* výborné komunikační schopnosti
* praxi v call centru nebo na obdobné pozici
* základní znalost MS Office
* příjemné vystupování
* výborné komunikační schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3678493
Termin der Veröffentlichung: 11.7.2019
2019-07-11
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: -----