Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistentka v oddělení logistiky s NJ (30-33.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Mladá Boleslav, Česko
Mladá Boleslav, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 33 000 Kč/měsíc30000 - 33000
30 000 - 33 000 Kč/měsíc30000 - 33000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* kontrola faktur souvisejících s logistikou
* vystavování dodacích listů
* denní komunikace s účetním oddělením
* vystavování objednávek v systému SAP
* administrativní podpora oddělení logistiky
* vystavování dodacích listů
* denní komunikace s účetním oddělením
* vystavování objednávek v systému SAP
* administrativní podpora oddělení logistiky
Zaměstnanecké výhody, benefity
* 13. mzdu
* 5 týdnů dovolené
* odborné vzdělávání a jazykové kurzy
* pružnou pracovní dobu
* příspěvky na stravování a na sport
* penzijní připojištění
* nástup ideálně IHNED případně dle dohody
* místo výkonu práce – okres Mladá Boleslav
* 5 týdnů dovolené
* odborné vzdělávání a jazykové kurzy
* pružnou pracovní dobu
* příspěvky na stravování a na sport
* penzijní připojištění
* nástup ideálně IHNED případně dle dohody
* místo výkonu práce – okres Mladá Boleslav
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
výrobně-obchodní společnsot
výrobně-obchodní společnsot
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru)
* praxi na obdobné pozici (referent/ka, pracovník v administrativě)
* pokročilou aktivní úroveň NJ (komunikace se zahraničními klienty)
* základy účetnictví
* zkušenost se SAP výhodou
* uživatelskou znalost práce s PC
* praxi na obdobné pozici (referent/ka, pracovník v administrativě)
* pokročilou aktivní úroveň NJ (komunikace se zahraničními klienty)
* základy účetnictví
* zkušenost se SAP výhodou
* uživatelskou znalost práce s PC
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3680283
Termin der Veröffentlichung: 6.9.2019
2019-09-06
Lokalität: Okres Mladá Boleslav Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Disponent, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 30 000 - 33 000 Kč/měsíc30000 - 33000