Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistent/-ka logistiky
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno-město, Brno, Česko
Brno-město, Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
26 000 - 30 000 Kč/měsíc26000 - 30000
26 000 - 30 000 Kč/měsíc26000 - 30000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* objednávání přeprav u dopravců (v rámci ČR a zahraničí)
* vyřizování a reagování na e-maily, telefonáty
* komunikace s klienty a dopravci
* administrativní činnost (fakturace ukončených přeprav,...)
* vyřizování a reagování na e-maily, telefonáty
* komunikace s klienty a dopravci
* administrativní činnost (fakturace ukončených přeprav,...)
Zaměstnanecké výhody, benefity
* práci v neustále se rozvíjející společnosti
* 13. mzda
* 5 týdnů dovolené
* každý rok navýšení mzdy
* stravenky v hodnotě 80 Kč
* příplatky na volný čas (až 6 000 Kč za rok)
* místo výkonu práce: Brno - venkov
* 13. mzda
* 5 týdnů dovolené
* každý rok navýšení mzdy
* stravenky v hodnotě 80 Kč
* příplatky na volný čas (až 6 000 Kč za rok)
* místo výkonu práce: Brno - venkov
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Stabilní firma
Stabilní firma
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ vzdělání
* znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni
* praxi v administrativě/logistice - výhodou!
* uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
* znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni
* praxi v administrativě/logistice - výhodou!
* uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3710151
Termin der Veröffentlichung: 17.7.2019
2019-07-17
Lokalität: Brno - město Arbeitsstelle: Disponent Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 26 000 - 30 000 Kč/měsíc26000 - 30000