Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistent/ka obchodu a marketingu (25000 - 30000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Mohelnice, Česko
Mohelnice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
1.10.2019
1.10.2019
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 30 000 Kč/měsíc
25 000 - 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* denní komunikace s našimi zákazníky
* zpracování a upřesňování jednotlivých objednávek
* práce s dokumentací, zadávání dat do systému
* příprava podkladů pro fakturaci
* získávání zpětné vazby od zákazníka, případné vyřizování reklamací
* spolupráce při administraci obchodních a marketingových činností
* zpracování a upřesňování jednotlivých objednávek
* práce s dokumentací, zadávání dat do systému
* příprava podkladů pro fakturaci
* získávání zpětné vazby od zákazníka, případné vyřizování reklamací
* spolupráce při administraci obchodních a marketingových činností
Zaměstnanecké výhody, benefity
* zázemí rodinné společnosti s přátelskou atmosférou
* práce na jednu směnu
* aktivní využití německého jazyka
* pevnou složku mzdy + prémie
* stravenky v hodnotě 22000 Kč ročně
* příspěvek na důchodové pojištění
* možnost kariérního růstu
Místo výkonu práce: Mohelnicko
* práce na jednu směnu
* aktivní využití německého jazyka
* pevnou složku mzdy + prémie
* stravenky v hodnotě 22000 Kč ročně
* příspěvek na důchodové pojištění
* možnost kariérního růstu
Místo výkonu práce: Mohelnicko
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]. Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Česká výrobní a obchodní společnost
Česká výrobní a obchodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* aktivní komunikativní německý jazyk podmínkou
* ukončené SŠ vzdělání
* praxe v obchodu či marketingu velkou výhodou
* aktivní přístup, komunikativnost, příjemné vystupování
* ukončené SŠ vzdělání
* praxe v obchodu či marketingu velkou výhodou
* aktivní přístup, komunikativnost, příjemné vystupování
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3724647
Termin der Veröffentlichung: 1.10.2019
2019-10-01
Lokalität: Šumperk - Mohelnice Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Marketingový pracovník, Obchodní referent, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 25 000 - 30 000 Kč/měsíc