Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Vedoucí Kanceláře v centru Plzně (až 50.000 Kč)!
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Plzeň, Česko
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
40 000 - 50 000 Kč/měsíc40000 - 50000
40 000 - 50 000 Kč/měsíc40000 - 50000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* vedení chodu kanceláře
* odpovědnost za administrativu
* asistovat HR managerce, německému vedení
* úzce spolupracovat s odděleními firmy
* podílet se na přípravě firemních akcí
* odpovědnost za administrativu
* asistovat HR managerce, německému vedení
* úzce spolupracovat s odděleními firmy
* podílet se na přípravě firemních akcí
Zaměstnanecké výhody, benefity
* práci přímo v centru Plzně
* flexibilní pracovní dobu
* Home Office
* smlouvu na dobu neurčitou
* jazykové kurzy zdarma
* lokalita – Plzeň – město
* flexibilní pracovní dobu
* Home Office
* smlouvu na dobu neurčitou
* jazykové kurzy zdarma
* lokalita – Plzeň – město
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Výrobní společnost.
Výrobní společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* němčinu, se kterou se denně domluvíš při zařizování chodu kanceláře
* praxi s jednáním s managementem
* proaktivnost, pečlivost, odpovědnost
* řidičský průkaz skupiny B
* němčinu, se kterou se denně domluvíš při zařizování chodu kanceláře
* praxi s jednáním s managementem
* proaktivnost, pečlivost, odpovědnost
* řidičský průkaz skupiny B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3730299
Termin der Veröffentlichung: 2.8.2019
2019-08-02
Lokalität: Plzeň Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Office manager Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 40 000 - 50 000 Kč/měsíc40000 - 50000