Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista back office s NJ + AJ
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Zlín, Česko
Zlín, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
20 000 - 25 000 Kč/měsíc25000
20 000 - 25 000 Kč/měsíc25000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* komunikace s německými zákazníky prostřednictvím emailu i telefonu
* fakturace
* kooperace napříč odděleními (sklad, výroba, obchodní oddělení, aj.)
* tvorba výdejek ze skladu
* rezervace produktů pro zákazníky
* fakturace
* kooperace napříč odděleními (sklad, výroba, obchodní oddělení, aj.)
* tvorba výdejek ze skladu
* rezervace produktů pro zákazníky
Zaměstnanecké výhody, benefity
* rozmanitou práci v moderních prostorech společnosti
* dodatkovou dovolenou
* možnost kariérního růstu
* denní využití německého jazyka a občas i anglického jazyka
* kvartální odměny
* flexi pass
* stravenky
* jazykové kurzy
* místo výkonu práce: Zlín
* dodatkovou dovolenou
* možnost kariérního růstu
* denní využití německého jazyka a občas i anglického jazyka
* kvartální odměny
* flexi pass
* stravenky
* jazykové kurzy
* místo výkonu práce: Zlín
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
výrobní společnost
výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
výrobní společnost
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Počet let praxe
1
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání
* 2 roční praxi v zákaznickém servise
* středně pokročilou znalost německého a mírně pokročilou znalost anglického jazyka - podmínkou
* zodpovědného člověka s perfektními komunikačními schopnostmi
* prozákaznický přístup a pečlivost
* 2 roční praxi v zákaznickém servise
* středně pokročilou znalost německého a mírně pokročilou znalost anglického jazyka - podmínkou
* zodpovědného člověka s perfektními komunikačními schopnostmi
* prozákaznický přístup a pečlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3755606
Termin der Veröffentlichung: 12.11.2019
2019-11-12
Lokalität: Okres Zlín Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 20 000 - 25 000 Kč/měsíc25000