Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Výkonná asistentka - Jihlava
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Jihlava, Česko
Jihlava, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
-----
-----
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* plánování kalendáře jednatelce
* příjem a přepojování hovorů
* evidence příchozí a odchozí pošty
* organizace služebních cest včetně zajištění ubytování
* příprava podkladů pro obchodní jednání
* administrativa
* příjem a přepojování hovorů
* evidence příchozí a odchozí pošty
* organizace služebních cest včetně zajištění ubytování
* příprava podkladů pro obchodní jednání
* administrativa
Zaměstnanecké výhody, benefity
* rozmanitou práci v nadnárodní výrobní společnosti
* fajn kolektiv
* sickdays
* dotované stravování
* odměny za splněnou docházku
* místo výkonu práce: Jihlava
* fajn kolektiv
* sickdays
* dotované stravování
* odměny za splněnou docházku
* místo výkonu práce: Jihlava
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
výrobní společnost
výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
výrobní společnost
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Počet let praxe
1
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ vzdělání s maturitou
* pokročilou znalost německého jazyka (denní komunikace)
* praxi na obdobné pozici min. 2 roky
* znalost balíčku MS Office, především MS Excel (statistiky, tabulky)
* psaní všemi deseti
* organizačně schopnou a komunikativní osobu
* pokročilou znalost německého jazyka (denní komunikace)
* praxi na obdobné pozici min. 2 roky
* znalost balíčku MS Office, především MS Excel (statistiky, tabulky)
* psaní všemi deseti
* organizačně schopnou a komunikativní osobu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3784772
Termin der Veröffentlichung: 12.11.2019
2019-11-12
Lokalität: Okres Jihlava Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Recepční, Sekretářka, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: -----