Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Order Processing
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno-město, Brno, Česko
Brno-město, Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
-----
-----
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Příjem a zadávání objednávek do ERP systému
* Sledování zásilek ze zahraničí (termíny dodání, ceny, množství)
* Správa dat zákazníků v systému
* Kooperace s kolegy z podpory zákazníků
* Tvorba fakturace
* Sledování zásilek ze zahraničí (termíny dodání, ceny, množství)
* Správa dat zákazníků v systému
* Kooperace s kolegy z podpory zákazníků
* Tvorba fakturace
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Zázemí stabilní nadnárodní společnosti
* Příjemné a moderní pracovní prostředí v centru Brna
* Fajn kolektiv a pohodového šéfa
* Motivující mzdové ohodnocení + bonusy
* Týden dovolené navíc
* Stravenky
* Pružnou pracovní dobu
* Teambuildingové akce
* Kafeterie
* Místo výkonu práce: Brno
* Příjemné a moderní pracovní prostředí v centru Brna
* Fajn kolektiv a pohodového šéfa
* Motivující mzdové ohodnocení + bonusy
* Týden dovolené navíc
* Stravenky
* Pružnou pracovní dobu
* Teambuildingové akce
* Kafeterie
* Místo výkonu práce: Brno
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Nadnárodní výrobní společnost.
Nadnárodní výrobní společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Alespoň SŠ vzdělání
* Praxi v oblasti zákaznické podpory, obchodu, správy objednávek, back office
* Anglický jazyk na pokročilé úrovni
* Preciznost a týmového ducha
* Příjemné vystupování
* Praxi v oblasti zákaznické podpory, obchodu, správy objednávek, back office
* Anglický jazyk na pokročilé úrovni
* Preciznost a týmového ducha
* Příjemné vystupování
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3788851
Termin der Veröffentlichung: 16.10.2019
2019-10-16
Lokalität: Brno - město Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: -----