Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Back office / fakturant
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno-město, Brno, Česko
Brno-město, Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
22 000 Kč/měsíc22000 - 22000
22 000 Kč/měsíc22000 - 22000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* tvorba dodejek
* fakturace
* komunikace se zákazníky
* kontrola a aktualizace položek ve skladu
* práce s interním systémem a ostatními odděleními
* fakturace
* komunikace se zákazníky
* kontrola a aktualizace položek ve skladu
* práce s interním systémem a ostatními odděleními
Zaměstnanecké výhody, benefity
* práci na příjemném pracovišti a fajn kolektiv a vstřícného šéfa
* stanovený budget v částce 20 000 Kč pro čerpání na sport nebo kulturu
* slevy na firemní produkty
* stravenky
* nástup možný IHNED!
* místo výkonu práce: Brno
* stanovený budget v částce 20 000 Kč pro čerpání na sport nebo kulturu
* slevy na firemní produkty
* stravenky
* nástup možný IHNED!
* místo výkonu práce: Brno
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
společnost působí v oblasti přírodních produktů
společnost působí v oblasti přírodních produktů
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
přírodní produkty
Ostatní znalosti
POHODA - Základy
Počet let praxe
1
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* dokončené SŠ vzdělání
* alespoň roční praxi na obdobné pozici v administrativě
* znalost systému POHODA - podmínkou!
* kladný vztah k bioproduktům i přírodním produktům - velkou výhodou
* člověka se selským rozumem
* alespoň roční praxi na obdobné pozici v administrativě
* znalost systému POHODA - podmínkou!
* kladný vztah k bioproduktům i přírodním produktům - velkou výhodou
* člověka se selským rozumem
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3814240
Termin der Veröffentlichung: 19.11.2019
2019-11-19
Lokalität: Brno - město Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent, Sekretářka, Specialista back office Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 22 000 Kč/měsíc22000 - 22000