Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Pracovník podpory prodeje s angličtinou
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* jednání se zahraničními klienty v AJ telefonicky a emailem
* řešení objednávek, poskytování podpory obchodnímu manažerovi
* zpracování faktur a další administrativní úkony
* spolupráce s výrobou a logistikou
* řešení objednávek, poskytování podpory obchodnímu manažerovi
* zpracování faktur a další administrativní úkony
* spolupráce s výrobou a logistikou
Zaměstnanecké výhody, benefity
* stabilní práci na HPP
* motivující finanční ohodnocení + odměny
* 25 dní dovolené, stravenky
* jazykové kurzy, sportovní akce
* místo výkonu práce: Praha
* motivující finanční ohodnocení + odměny
* 25 dní dovolené, stravenky
* jazykové kurzy, sportovní akce
* místo výkonu práce: Praha
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce PRACOVNÍK PODPORY PRODEJE S ANGLIČTINOU? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Úspěšná obchodně-výrobní společnost
Úspěšná obchodně-výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* velmi dobrou znalost anglického jazyka – plynulá komunikace
* praxi na obdobné pozici, zkušenosti se zpracováním faktur
* minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
* aktivní přístup k práci a dobré komunikační schopnosti
* praxi na obdobné pozici, zkušenosti se zpracováním faktur
* minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
* aktivní přístup k práci a dobré komunikační schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3843761
Termin der Veröffentlichung: 9.1.2020
2020-01-09
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.