Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Obchodní referent/referentka (od 30 000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 Kč/měsíc
30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* úzká spolupráce s obchodním manažerem
* zpracování objednávek a fakturace
* komunikace se zahraničními klienty telefonicky a emailem
* aktivní komunikace s výrobou a expedicí
* aktualizace obchodních dat, práce s ceníky
* zpracování statistik, reportování
* zpracování objednávek a fakturace
* komunikace se zahraničními klienty telefonicky a emailem
* aktivní komunikace s výrobou a expedicí
* aktualizace obchodních dat, práce s ceníky
* zpracování statistik, reportování
Zaměstnanecké výhody, benefity
* zajímavou práci a příjemný kolektiv
* odpovídající finanční ohodnocení + odměny
* 5 týdnů dovolené a sick days
* podporu ve vzdělávání, příspěvek na sport
* dobrou dopravní dostupnost
* místo výkonu práce: jižní okraj Prahy
* odpovídající finanční ohodnocení + odměny
* 5 týdnů dovolené a sick days
* podporu ve vzdělávání, příspěvek na sport
* dobrou dopravní dostupnost
* místo výkonu práce: jižní okraj Prahy
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce OBCHODNÍ REFERENT/REFERENTKA? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Těšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
obchodně-výrobní společnost
obchodně-výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* pokročilou komunikativní znalost anglického jazyka slovem a písmem PODMÍNKOU
* alespoň kratší zkušenost z administrativní pozice nebo pozice Obchodní referent
* znalost zpracování faktur, technické zaměření
* SŠ/VŠ vzdělání, obor obchod/ekonomika/administrativa VÝHODOU
* uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, především Excel)
* analytické myšlení, samostatnost a komunikativnost
* alespoň kratší zkušenost z administrativní pozice nebo pozice Obchodní referent
* znalost zpracování faktur, technické zaměření
* SŠ/VŠ vzdělání, obor obchod/ekonomika/administrativa VÝHODOU
* uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, především Excel)
* analytické myšlení, samostatnost a komunikativnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3843764
Termin der Veröffentlichung: 9.1.2020
2020-01-09
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 30 000 Kč/měsíc