Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrátor – Plzeň
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Plzeň, Česko
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 25 000 Kč/měsíc
Od 25 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* administrativně-technická podpora v náběhu nového systému
* spolupráce s ostatními odděleními
* možnost zaškolení v cizině a poté implementace ve společnosti
* práce s výkresovou dokumentací
* tvorba a správa technických dat v systému
* spolupráce s ostatními odděleními
* možnost zaškolení v cizině a poté implementace ve společnosti
* práce s výkresovou dokumentací
* tvorba a správa technických dat v systému
Zaměstnanecké výhody, benefity
* 25 dní dovolené
* příspěvek na dovolenou
* zkrácený pracovní fond
* flexibilní pracovní dobu
* příspěvek na penzijní pojištění
* příspěvek na stravování
* možnost osobnostního růstu
* jazykové a firemní vzdělání
* lokalita: Plzeň
* příspěvek na dovolenou
* zkrácený pracovní fond
* flexibilní pracovní dobu
* příspěvek na penzijní pojištění
* příspěvek na stravování
* možnost osobnostního růstu
* jazykové a firemní vzdělání
* lokalita: Plzeň
Informace o náboru
Zaujala vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Výrobní společnost
Výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání (technický obor výhodou, nikoliv podmínkou)
* znalost MS Excel
* znalost anglického jazyka – denní komunikace
* SAP výhodou
* zodpovědný přístup k práci
* znalost MS Excel
* znalost anglického jazyka – denní komunikace
* SAP výhodou
* zodpovědný přístup k práci
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3852257
Termin der Veröffentlichung: 20.1.2020
2020-01-20
Lokalität: Plzeň Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 25 000 Kč/měsíc