Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistentka obchodního úseku (od 23.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Jablonec nad Nisou, Česko
Jablonec nad Nisou, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 23 000 Kč/měsíc
Od 23 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* evidence objednávek, zakázek
* zpracovávání a kontrola smluv, objednávek
* příprava reportů pro obchodní úsek
* kontrola termínů expedice a nápravných opatření
* zpracovávání a kontrola smluv, objednávek
* příprava reportů pro obchodní úsek
* kontrola termínů expedice a nápravných opatření
Zaměstnanecké výhody, benefity
* možnost seberealizace
* příspěvek na stravování
* odborný a profesní růst
* zaměstnanecké tarify
* místo výkonu práce: Jablonec nad Nisou
* příspěvek na stravování
* odborný a profesní růst
* zaměstnanecké tarify
* místo výkonu práce: Jablonec nad Nisou
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
Výrobní společnost
Výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
Výroba
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* středoškolské vzdělání
* alespoň krátkou praxi v obchodním oddělení
* zkušenosti s chystáním podkladů
* znalost práce na PC, zejména Excel
* řidičský průkaz skupiny B
* alespoň krátkou praxi v obchodním oddělení
* zkušenosti s chystáním podkladů
* znalost práce na PC, zejména Excel
* řidičský průkaz skupiny B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3895263
Termin der Veröffentlichung: 19.3.2020
2020-03-19
Lokalität: Okres Jablonec nad Nisou Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 23 000 Kč/měsíc