Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Customer care specialist
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Brno-město, Brno, Česko
Brno-město, Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
You will process our customer reqeusts which will get to you through phone, e-mail or web portal and communicate with our internal service technicians to resolve corporate customer requirements for service interventions.
You will aslo do some administrative activities like management of customer data and contact details, processing of automatic orders and handling of complains.
You will aslo do some administrative activities like management of customer data and contact details, processing of automatic orders and handling of complains.
Zaměstnanecké výhody, benefity
You will be incorporation by an experienced colleague, so you do not have to be afraid of unknown.
You work will be diverse and fun.
In addition to the fixed salary, we also have an incentive system of remuneration.
If you need to take a break you can use 23 days holiday + 2 days sick day.
And after the trial period, we also a meal voucher card worth CZK 100 / day for you.
You work will be diverse and fun.
In addition to the fixed salary, we also have an incentive system of remuneration.
If you need to take a break you can use 23 days holiday + 2 days sick day.
And after the trial period, we also a meal voucher card worth CZK 100 / day for you.
Informace o náboru
If you are interested in just write to [email protected]. We look forward to you reaction!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
We are searching for Customer care officer that will comunicate with our customers and help them with their requests.
We are searching for Customer care officer that will comunicate with our customers and help them with their requests.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
You have some experience with communication with the customer by phone, email (no need to be it from active telemarketing) and pleasant and professional demeanor (70% of the work is communication by phone)
You need to be resistant to stress and a healthy level of assertive behavior.
You are customer orientated.
Be time flexible since 1-2 times a week working hours are from 9:30 to 18:00. Otherwise working hours are from 7:30 to 16:00.
You need to be resistant to stress and a healthy level of assertive behavior.
You are customer orientated.
Be time flexible since 1-2 times a week working hours are from 9:30 to 18:00. Otherwise working hours are from 7:30 to 16:00.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3939811
Termin der Veröffentlichung: 20.7.2020
2020-07-20
Lokalität: Brno - město Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.