Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistent/ka obchodního odd. s francouzštinou
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Plzeň, Česko
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Finanční bonusy a odměny, stravenky a další.
Finanční bonusy a odměny, stravenky a další.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
*administrativní správa objednávek
*aktivní podpora a komunikace s klientem / obchodními manažery
*kontrola termínů objednávek
*aktivní podpora a komunikace s klientem / obchodními manažery
*kontrola termínů objednávek
Zaměstnanecké výhody, benefity
*SMLOUVU NA DOBU NEURČITOU
*25 dní dovolené
*kafeterii, stravenky
*práci v centru Plzně
*jazykové kurzy zdarma
*místo výkonu práce: Plzeň město
*25 dní dovolené
*kafeterii, stravenky
*práci v centru Plzně
*jazykové kurzy zdarma
*místo výkonu práce: Plzeň město
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Výrobní společnost.
Výrobní společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Francouzský jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
*ZNALOST FRANCOUZSKÉHO JAZYKA na komunikativní úrovni
*praxi v oblasti administrativy nebo zákaznického servisu výhodou
*pečlivost a týmový duch
*znalost programu MS Excel
*praxi v oblasti administrativy nebo zákaznického servisu výhodou
*pečlivost a týmový duch
*znalost programu MS Excel
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3970154
Termin der Veröffentlichung: 18.9.2020
2020-09-18
Lokalität: Plzeň Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.