Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistent/ka obchodně-technického oddělení (28-30.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Plzeň-město, Česko
Plzeň-město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 28 000 Kč/měsícBonusy
Od 28 000 Kč/měsícBonusy
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* správa kusovníků
* kontrola správnosti údajů dle technické dokumentace
* běžná administrativní práce na pc
* kontrola správnosti údajů dle technické dokumentace
* běžná administrativní práce na pc
Zaměstnanecké výhody, benefity
* moderní a klidné pracovní prostředí
* zkrácenou pracovní dobu
* možnost práce z domova
* jazykové kurzy zdarma
* výroční prémie
* stravenky
* příspěvek na penzijní pojištění
* pozice vhodná pro muže i ženy
*místo výkonu práce: Plzeň
* zkrácenou pracovní dobu
* možnost práce z domova
* jazykové kurzy zdarma
* výroční prémie
* stravenky
* příspěvek na penzijní pojištění
* pozice vhodná pro muže i ženy
*místo výkonu práce: Plzeň
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Výroba kovů nebo kovových výrobků
Německá výrobní společnost
Německá výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
Administrativa
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* minimálně středoškolské vzdělání
* alespoň mírně pokročilou znalost německého jazyka
* ochotu čas od času pracovně vyrazit do Německa
* alespoň mírně pokročilou znalost německého jazyka
* ochotu čas od času pracovně vyrazit do Německa
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4044282
Termin der Veröffentlichung: 26.4.2021
2021-04-26
Lokalität: Plzeň - město Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 28 000 Kč/měsíc