Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Obchodní Referent/ka (30-35.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Turnov, Česko
Turnov, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc
Od 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* administrativní podpora GM a HR oddělení
* zajištění chodu kanceláře
* odpovědnost za pokladnu
* kompletní zajištění a organizace služebních cest
* organizace návštěv ve společnosti
* komunikace s externí účetní firmou
* organizace účetních akcí
* zajištění chodu kanceláře
* odpovědnost za pokladnu
* kompletní zajištění a organizace služebních cest
* organizace návštěv ve společnosti
* komunikace s externí účetní firmou
* organizace účetních akcí
Zaměstnanecké výhody, benefity
* rozmanitou náplň práce v menší výrobní společnosti
* přátelskou atmosféru, kolegové rádi pomohou novým členům týmu
* 5 týdnů dovolené
* příspěvky na vzdělání (jazykové kurzy)
* zvýhodněné stravování
* bonusy, jubilejní prémie
* zvýhodněné rodinné tarify
* firemní akce
* nástup možný ihned
* místo výkonu práce: Turnovsko
* přátelskou atmosféru, kolegové rádi pomohou novým členům týmu
* 5 týdnů dovolené
* příspěvky na vzdělání (jazykové kurzy)
* zvýhodněné stravování
* bonusy, jubilejní prémie
* zvýhodněné rodinné tarify
* firemní akce
* nástup možný ihned
* místo výkonu práce: Turnovsko
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
výrobní společnost
výrobní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* min. SŠ vzdělání
* anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* dobrou znalost MS Office
* praxe v administrativě podmínkou
* organizační schopnosti, pečlivost, týmového ducha
* anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
* dobrou znalost MS Office
* praxe v administrativě podmínkou
* organizační schopnosti, pečlivost, týmového ducha
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4148769
Termin der Veröffentlichung: 25.8.2021
2021-08-25
Lokalität: Turnov Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent, Recepční, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 30 000 Kč/měsíc