Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Brigáda podpora prodeje (150 Kč/hod - 175 Kč/hod)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Ostrava-město, Česko
Ostrava-město, Česko
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Mzdové podmínky (brutto)
150 - 175 Kč/hod.
150 - 175 Kč/hod.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* telefonní hovory s novými klienty pro sjednání schůzky s obchodníky
* hledání nových a perspektivních klientů - Česko, Polsko, Slovensko
* podpora obchodního týmu a vedení společnosti
* administrativní činnost
* práce v CRM
* hledání nových a perspektivních klientů - Česko, Polsko, Slovensko
* podpora obchodního týmu a vedení společnosti
* administrativní činnost
* práce v CRM
Zaměstnanecké výhody, benefity
* možnost nástupu ihned
* mobilní telefon, notebook
* kancelář v Ostravě
* po zapracování možnost HO
* podporu vzdělávání
* velmi přátelský kolektiv
* místo výkonu práce: Ostrava
* mobilní telefon, notebook
* kancelář v Ostravě
* po zapracování možnost HO
* podporu vzdělávání
* velmi přátelský kolektiv
* místo výkonu práce: Ostrava
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Nadnárodní strojírenská solečnost
Nadnárodní strojírenská solečnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Polský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* anglický a polský jazyk slovem i písmem
* výborné vyjadřovací schopnosti
* odvahu a ochotu volat novým klientů
* schopnost interpretovat data
* samostatnost, disciplínu a nadšení
* znalost MS Office
* výborné vyjadřovací schopnosti
* odvahu a ochotu volat novým klientů
* schopnost interpretovat data
* samostatnost, disciplínu a nadšení
* znalost MS Office
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4159270
Termin der Veröffentlichung: 10.9.2021
2021-09-10
Lokalität: Okres Ostrava Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 150 Kč/hod.