Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistent/ka na zákaznický servis (25-30.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Břeclav, Česko
Břeclav, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 25 000 Kč/měsíc
Od 25 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* komunikace s klienty ze zahraničí
* příjem objednávek a zadávání do interního systému
* příprava podkladů pro fakturaci
* práce se zákaznickým systémem
* úzká spolupráce s logistikou
* příjem objednávek a zadávání do interního systému
* příprava podkladů pro fakturaci
* práce se zákaznickým systémem
* úzká spolupráce s logistikou
Zaměstnanecké výhody, benefity
* 13. plat
* bonusy
* 25 dní dovolené
* flexibilní pracovní doba
* jazykové vzdělávání
* příspěvek na stravování a další ...
* lokalitu Hustopečsko
* nástup možný ihned
* bonusy
* 25 dní dovolené
* flexibilní pracovní doba
* jazykové vzdělávání
* příspěvek na stravování a další ...
* lokalitu Hustopečsko
* nástup možný ihned
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků
stabilní společnost
stabilní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* min. SŠ vzdělání
* aktivní znalost anglického jazyka
* zkušenost na obdobné pozici velkou výhodou
* schopnost komunikace, pečlivosti a spolupráce
* znalost MS Office
* aktivní znalost anglického jazyka
* zkušenost na obdobné pozici velkou výhodou
* schopnost komunikace, pečlivosti a spolupráce
* znalost MS Office
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4214530
Termin der Veröffentlichung: 1.12.2021
2021-12-01
Lokalität: Okres Břeclav Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Helpdesk operátor, Recepční, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 25 000 Kč/měsíc