Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Showroom specialist (28.-32.000 Kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 28 000 Kč/měsíc
Od 28 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Komunikace s návštěvníky a případné konzultace k vystaveným produktům
* Support pro marketing
* Zajištění bezproblémového chodu showroomu, včetně kooperace s facility managerem
* Zodpovědnost za informace na firemních portálech
* Spoluorganizace vzdělávacích akcí k produktům společnosti
* Nejedná se o obchodní pozici
* Support pro marketing
* Zajištění bezproblémového chodu showroomu, včetně kooperace s facility managerem
* Zodpovědnost za informace na firemních portálech
* Spoluorganizace vzdělávacích akcí k produktům společnosti
* Nejedná se o obchodní pozici
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Moderní pracovní prostředí
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na životko a penzijko
* Příspěvek na stravování
* Nákup našich produktů za zvýhodněné ceny
* Finanční podpora sportovních a kulturních aktivit
* Místo výkonu práce: Praha
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na životko a penzijko
* Příspěvek na stravování
* Nákup našich produktů za zvýhodněné ceny
* Finanční podpora sportovních a kulturních aktivit
* Místo výkonu práce: Praha
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Stabilní moderní společnost
Stabilní moderní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Min. SŠ vzdělání
* Komunikativní znalost angličtiny
* Reprezentativní vystupování
* Organizačně a proaktivně laděného člověka
* Znalost práce s MS Office
* Komunikativní znalost angličtiny
* Reprezentativní vystupování
* Organizačně a proaktivně laděného člověka
* Znalost práce s MS Office
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4310248
Termin der Veröffentlichung: 21.4.2022
2022-04-21
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Asistent, Obchodní referent, Recepční, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Advantage Consulting, s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 28 000 Kč/měsíc